Gå til innhold

April: Nei, nei, nei. Har ikke tid, vill ikke osv.....


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjempe forkjølet her jeg sitter og nå begynner Jr også.

Men jeg har virkelig ikke tid til dette nå ettersom jeg og mannen endelig har fått til barnevakt for begge barna og skal til Gøteborg til helgen. Har bestilt hotelrom og skal ut å spise middag med gammle venner og gå på Liseber.

 

Krysser nå fingrene for at jeg skal bli friks innen helgen og at det ikke bryter ut ordentlig på Jr. For jeg klarer ikke å levere fra meg ett sykt barn til mamma'n min.

 

Åååååååååååååååååååååå, ikke nå nå jeg endelig skulle få en barne fri shopping helg sammen med mannen,,,,,,,

 

 

Måtte bare syte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, dette går kjempefint :o) Det er "bare" tirsdag og innen fredag (det er da dere drar?) er det bare litt snue igjen - ikke noe feber eller dårlig allmenntilstand ;o) *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen, vi reiser på lørdags morgen så jeg har sikkert blitt frisk til da. Uansett syk eller ikke så reiser jeg nedover for jeg skal shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh..krysser fingrene for deg.

 

Lille kom hjem fra bhg utslitt og blek i dag. Alt tøyet han dro i kom hjem søkkvått og det er rundt 0 grader her.....

Jeg er livredd han skal bli syk siden gubben og jeg skal på spa i helgen og jeg heller ikke kan levere fra meg syk gutt (og mamma er livredd for falsk krupp)

 

Krysser fingre for oss alle

 

God bedring!!! Og drikk svarthyllbærekstrakt - det har reddet meg flere ganger selvom jeg fortsatt nekter å tro det virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...