vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Vi har faktisk ikke sagt noe enda vi Jeg er 17,5uke på vei med nr.3... Skal vente til julaften, og pakke inn ultralydbilde
Nickey Mouse Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Alt for tidlig... Ble litt overrasket av sønnen vår på 4 som kom inn når jeg akkurat satt med testen i hånden (hadde kommet hjem med pappaen uten at jeg hørte det) Så vel at testen var positiv i det øyeblikket han kom inn... LItt forfjamset ble bare svaret på spørsmål om hva i all verden det der var, at mamma har visst baby i magen. Når først han visste det, så kunne vi like gjerne si det til familien med en gang... Han er en liten skravlebøtte, som ikke er fan av å ha hemligheter... Med førstemann ventet vi i litt over 2 mnd, da greide vi ikke mer...
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Sa det da jeg var 5-6 uker på vei bare
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Vi delte det med familiene våre når jeg 8-9 uker på vei, og til venner rundt 12 uker.
Nickey Mouse Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Nå ble jeg litt glad for å høre at andre også er tidlig ute! Syntes "alle" andre venter til 12. uke ihvertfall...
maimora Skrevet 18. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2008 Så kreativt:) Så du klarer å skjule det?
maimora Skrevet 18. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2008 Jeg syns det er mange som venter jeg også. Har sååå lyst å fortelle det, men må vel vente litt til, men bare litt, hihi
gullfisken83 Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Den ene venninna mi visste at jeg tok graviditetstester så hun visste det først. Familien fikk vite det rundt uke 9. Resten av vennene fikk vel vite det rundt uke 12:)
Fire småtroll Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Nærmeste familie (foreldre og søsken) fikk vite det samme uka, mens venner, arbeidskollegaer osv måtte vente litt, var vel en 10 uker på vei da det begynte å lekke ut.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Nei, egentlig ikke! Men nå har det seg sånn at vi bor ca.4 timer unna familien vår, og skal ikke hjem før første juledag Vennene våre her vet det
Pølsa Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Familie og venner fikk stort sett vite det når jeg var i uke 8, da var jeg på en stor familiefest og klarte ikke å komme med noen gode unnskyldninger for å kjøre bil! Har fortalt det til sjefen og noen få gode kolleger, men de fleste på jobb vet det ikke ennå (er 14+2). Skal si det snart, men har liksom ikke funnet noen god anledning.
S. Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Fortalte det til den nærmeste familien og vennene i uke 6, resten måtte vente til uke 12.
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 mamma og pappa fikk vite det med eing gong eg testa posetivt, et par dagar etter fikk bestevennina mi vite det. svigers fikk ikkje vite det før i uke 11 når vi haddde vore på tidli ul å sitt at allt sto bra til, dei blei så skuffa sisst når det gikk gale så derfor ventet vi med å si det til dem. andre venner og bekjente fikk vite det i uke 14.
Eso Skrevet 18. november 2008 #15 Skrevet 18. november 2008 Jeg fortalte det til mamma ca 5 min etter at jeg hadde tissa på denne pinnen... Til pappa like etter det.. Svigers fikk vite det etter en uke eller noe.. Vi hadde vel fortalt det til nesten all familie og venner iløpet av uke 7 tror jeg.. Er ikke så god på hemmeligheter, også stussa de fleste over at jeg plutselig slutta å røyke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå