Gå til innhold

menstruasjon etter fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tilbake mensen fire måneder etter fødsel og har nå hatt mensen to ganger. Er det normalt at mensen blir kraftigere etter fødsel? Synes jeg blør mye mer enn det jeg gjorde før jeg ble gravid..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter barn nr 1 fikkjeg mindre mens. Etter denne gangne satte jeg inn hormonspiral og har ikke hatt mensen ennå.

 

Men alle er vi ulike og kroppen forandrer seg etter en graviditet og fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tilbake mensen selv enda. Men jeg har hørt om folk som har fått kraftigere mens etter fødsel, så det er nok helt normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter begge mine to tidligere fødsler har jeg fått mye kraftigere mens. Mellom barn nr 1 og 2 brukte jeg ikke prevensjon av noe slag, men mensen var merkbart kraftigere likevel. Ganske mye smerter også i forhold til før.

 

Etter nr 3 har jeg ikke fått mensen ennå. Har fått kobberspiral i tillegg, så regner med at jeg har et lite blodbad i vente snart, hehe. Ammer mye, og håper det holder den vekk leeeenge ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også kraftigere mens etter 1.barn. Men jeg synes ikke det har blitt noe verre etter nr. 2 og 3. Fikk 4. mann 1.mai og har ikke fått mensen enda. Har satt inn kobberspiral. Blør i 7 dager, med dag 2 og 3 som de verste. Krysser fingrene for at mensen ikke kommer på en stund enda. Ammer mye fremdeles.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...