Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/18/nyheter/2400/seksualitet/kondom/3755455/ Tar du sjangsen??
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hihi, morsomt skilt=) Hadde nok tatt sjansen ja, men så er jeg allerede gravid også...=P men uansett egentlig, er ikke så redd for graviditet, og de skal jo funke til utgangsdato=)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 trenger ikke sånt .. ser vel det her inne? at folk er jææævli dårlig på å bruke sånt?:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå