lamlim Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 er det noen som har erfaringer?? Trenger tips til gode barnehager i Rygge (gjerne familiebarnehager), jeg har eldstemann i Øreåsen barnehage, men syns det blir for stort når snuppa skal begynne når hun er under ett år.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Solliskogen bhg har en familiebarnehage som er tilknyttet denne. Har ikke hatt barn der selv, men hun som driver den er kjempehyggelig. Har bare hørt om posiitve erfaringer derfra. De er i Solliskogen en gang i uka, og når barna blir tre år, begynner de på solliskogen. Ville ikke nølt med ha barnet mitt hos henne...
4skatter Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg vet ikke noe om familiebhgen der men hold deg unna Solliskogen... Jeg hadde sønnen min der og overflyttet han til Klypen. Klypen er en fantastisk familiekjær bhge, der de ansatte blir gode venner av familien, har ikke gode nok ord om dem... Fantastiske! De har tid til barna og er veldig nøye med dem...
Mazza** Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 er vel en familiebhg på Halmstad, Ingers, men det er kanskje litt langt??
plastblomst♀♂♂ Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Vi har hatt barn i Solliskogen og har vært fornøyd der. Men klypen har jo jeg hørt litt negativt om da, men har ingen erfaringer derfra... Men vet om noen som tok barna sine ut derfra fordi de var misfornøyd.
lamlim Skrevet 18. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2008 forstår det er delte meniger, hadde vært fint å høre om hva dere var misfornøyd med i de forskjellige barnehagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå