Gå til innhold

uff! strekkmerker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg ikke mer av de!! har smørt og smørt meg, men magen min ser allikevel ut som om noen har klort meg opp. det startet nokså uskyldig, og har spredd seg til 2/3 av magen (nederste delen). bruker en ganske tykk salve, som gjør at de blir mindre hissige, og nesten bare rosa, istedet for blodrøde/blåaktige som de var i begynnelsen.

syns dette var egentlig ille nok jeg, men i går så fikk jeg plutselig kjempevondt i et område ved sidenav navelen. og når jeg kom hjem og kunne sjekke var det kommet en tykk pølse med SVART-LILLA strekkmerker! det ser virkelig ikke ut! masse små strekkmerker som ligger så tett at det danner en pølse på ca 10 cm...

har noen andre opplevd det? at jeg kom så plutselig, gjorde så vondt, og ser så forferdelig ut? '

har prøvd å smøre de/den, men ingen ekkeft foreløpig...

har ett nokså greit svangerskap egentlig, så var ikke så irritert over strekkmerkene, men blir ikke dette bedre, så tror jeg jeg skremmer folk på stranda...

sorry, måtte bare få det ut. godt å syte litt innimellom:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda... fikk strekkmerker ved nr 1 (er nå gravid med nr 3) og har sprukket opp mer for hver gang, selv om en ikke skulle tro det var mulig. Helt rød/lilla over hele magen + lår og rumpe. Jævlig ja!

Og er bare 24 enda,har ikke kunne gått i bikini på 6 år;)

Har planer om å ta laser for å redusere dem, men blir nok ikke prioritert med det aller første. Heldigvis en del annet som blir enda viktigere når en blir mamma:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...