ana baroma Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hjelpes, mannen og jeg var på shopping, han skal på forretningsreise og trengte ny dress, og det fant vi på dressmann + frakk og skjorte og slips. Egentlig var det bare det vi skulle ha, men så fant mor ut at hun skulle se på sin butikk, og der var det myyye fint, ja:) Fikk meg tre bukser (var 70% på dem, så skikkelig kupp!!!) hvorav ei var sånn halvfinbukse. de to andre var jenas. Også finkjole da. Jeg fant faktisk en kjole jeg liker - ikke verst:) Også skal vi i bryllup, så derfor ble det nye klær før jul på alle sammen. Jeg har to kjoler fra før, den ene kjøpte jeg i 98 på hennes og mauritz. Den duger enda, men den er litt kjedelig egentlig, Deb andre er en sommerkjole. Blir vel sånn at man nedprioriterer seg selv, ja... Men nå er jeg ny og fresh!
blond Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Heldige dere er som skal i bryllup! En fantastisk anledning til å skjemme bort seg selv. Heldige deg!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Er alltid "artig" å finne seg nye klær. Grattis
metaMORfose Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Deilig følelse å handle på salg, det er det beste jeg vet. Kos dere med mye nytt. )))
ana baroma Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 takk og takk:) Glemte jo at hele greia til meg kom på 1100,- - og det er ikke så ille i mine ører. handla ikke på hennes og mauritz heller, så jeg er superfornøyd! Faktisk så fornøyd at jeg har pussa vinduene etter at mannen kom hjem og tok med snuppa ut! Energien bare blomstrer, hehe:)) Håper på litt rolig kveld siden mannen skal vekk og jeg skal kose meg med en clausthaler og tvn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå