Nora Liza Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Tror sannelig jeg får en A på den! Jeg kunne alle spørsmålene!! Hadde jeg aldri trodd! Jeg som gruet meg så mye at jeg gråt flere ganger i høst... Helt, fucking, utrolig! Jeg er så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! :-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hihihihi, så bra:-DDDDDDDD Deilig følelese da! Gratulerer med vel overstått!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hipp hurra for deg !!! Det var det jeg sa ... problemet ble ikke om du kunne svare, men om du fikk tid til å svare alt du kunne :-) Flinke Ella Karamella! Husk å gi deg selv en real belønning for flott innsats nå da!
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Gratulerer=) så flink du er!
Nora Liza Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Tuuusen takk! Jeg er helt i himmelen. Vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg nesten. Nå skal jeg lage meg en kopp te og IKKE GJØRE NOE SOM HELST! :-D Fabulous!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå