Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Synes liksom jeg var usannsynlig kvalm og uggen, men tenkte det var omgangssyken eller noe siden jeg jo hadde hatt en helt vanlig mens (som riktignok kom to dager foer tiden men likevel). Saa testet jeg likevel da, selv om jeg tenkte at det i grunn var bortkastet. Og den var positiv!! Har vaert hos legen og alt saa normalt ut. Noen flere som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hmm nå stresser du meg litt.. har det akkurat likt, kanskje jeg må teste jeg også? Vil ikke være gravid, for hadde makeupsex med mannen men vi er iferd med å gå fra hverandre, så det hadde passa jævlig dårlig for å si det mildt..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Uff det var ikke meningen da... Tenkte aa gi folk litt haap jeg.. Da haaper jeg du IKKE er gravid selv om jeg var det. De fleste er jo ikke det naar de har hatt "mensen". Og lykke til med alt, hoeres ikke ut som en grei situasjon. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg hadde 'mensen' men det viste seg å være festningsblødning den gangen ja. Var veldig forskjellig fra min vanlige mens, men siden jeg aldri hadde vært gravid og ikke tenkte tanken at jeg kunne være det en gang, så slo det meg aldri at det var noe annet enn mensen den gangen. Måneden etter, da mensen faktisk uteble, skjønte jeg det omsider. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå