Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg har vært på ultralyd og sett hjertet slå, men blør fortsatt. Ikke mye, men det er friskt blod.De kunne ikke se hvorfor jeg blør, fikk bare beskjed om å ta det med ro. Er i uke 8, og er så redd! Noen som har opplevd det samme?
susemor-3 små Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Ja, jeg opplevde blødninger i det gikk trodde var uke 7. Var på UL, og de kunne ikke se hjerteslag, og forberedte meg på at jeg hadde en spontanabort. Men fikk kontrolltime 2 uker senere, og da kunne de se hjertet! Så jeg hadde nok bommet litt på terminen min og trodd jeg var lenger på vei enn jeg var. Jeg aner ikke hvorfor jeg begynte å blø med sistemann, for jeg blødde ingenting med de to første. Mulig sex som utløste det for det begynte i hvertall å blø noen få timer etter det. Holdt på i noen få dager før det gav seg, og jeg hadde også en del murringer i magen samtidig. Livmortappen er svært ømfintelig på gravide, og det skal lite til før den begynner å blø uten at det er farlig. Det er ikke noe gøy å blø, og jeg skjønner angsten din. Men tror jeg har lest at det går bra i 90% av tilfellene dersom de kan se hjertet slå senere enn uke 6. Har hørt om ganske mange som blør og det går bra for de fleste. Sender varme tanker til deg, og håper alt går fint for dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå