Gå til innhold

Vektnedgang..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig med vektnedgang etter termindato og utover?

Var på kontroll til jordmor før helgen, da hadde jeg gått ned 1 kg, og sjekket idag, eeeenda 1.. kjenner jeg blir litt urolig, er jo helt greit å gå ned..men gjerne ETTER at ungen er kommet!

 

Hadde termin på lørdag..

 

Ringe føden eller ikke? Jordmor er selvsagt ikke tilgjengelig før i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned i vekt helt på slutten i begge de to siste svangerskapene mine. Ikke så mye som deg, men 0,5-1 kg begge ganger. Ifølge min jordmor betyr dette at man er klar til å føde, og babyen vokser ikke mer. Det har stemt for meg i hvertfall, fødsel kom igang rimelig fort etter at jeg begynte å gå ned i vekt.

 

Lykke til!

Skrevet

Godt å høre! Det hørtes logisk ut, med tanke på at de ikke vokser mer, og med tanke på at fødselen er rett rundt hjørnet, satser på at han vil komme ut snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...