kelly Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er det vanlig med vektnedgang etter termindato og utover? Var på kontroll til jordmor før helgen, da hadde jeg gått ned 1 kg, og sjekket idag, eeeenda 1.. kjenner jeg blir litt urolig, er jo helt greit å gå ned..men gjerne ETTER at ungen er kommet! Hadde termin på lørdag.. Ringe føden eller ikke? Jordmor er selvsagt ikke tilgjengelig før i morgen..
Pølsa Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg har gått ned i vekt helt på slutten i begge de to siste svangerskapene mine. Ikke så mye som deg, men 0,5-1 kg begge ganger. Ifølge min jordmor betyr dette at man er klar til å føde, og babyen vokser ikke mer. Det har stemt for meg i hvertfall, fødsel kom igang rimelig fort etter at jeg begynte å gå ned i vekt. Lykke til!
kelly Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Godt å høre! Det hørtes logisk ut, med tanke på at de ikke vokser mer, og med tanke på at fødselen er rett rundt hjørnet, satser på at han vil komme ut snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå