Gå til innhold

Sommerferie 2009


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss nedover til Sørlandet neste sommer. Da tenkte vi å få med oss Kaptein Sabeltann show, kardemommeby og dyreparken. Det må vel bestilles billetter god tid i forveien hvis en skal på sabeltann showet? Hvor anbefaler dere å bo? Vi tenkte å ta en uke der nede, men har ikke helt bestemt oss ennå. Jeg har slekt i Arendal, men vil helst bo for oss selv på et "nøytralt" sted og så heller dra innom dem på besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der selv, men eldste var med besteforeldrene sine til dyreparken i sommer. De bodde på hotell ved siden av, husker ikke hva det heter. Det var ihvertfall kjempebra, veldig barnevennlig. Pris vet jeg ikke. Men det blir sikkert dyrt å bo på hotell i en hel uke. Er vel sikkert campingplass i nærheten hvor man kan leie hytte?

 

Sabeltann showet var stor suksess hos treåringen min ihvertfall. Hun storkoste seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...