Gå til innhold

April: Når det først skjer noe i mitt ellers så begivenhetsløse liv må jeg jo passe på å få sagt noe om det i flest mulig fora ;o)


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shit, jeg tror jeg hadde død og ikke hadde jeg turt å ringe mannen for han hadde blit pist off kan man si (men det er min mann da).

 

Så bra at det ordnet seg til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff! Kan levende forestille meg panikken, ja. Bra Ø er så snill, og at det gikk så bra da!

Da vi flyttet inn i leiligheten vår i byen skulle jeg male...og mistet (metallhåndtaket løsnet) et 3 liters hvitmalingsspann som selvsagt datt ned hele trappa i gangen så 3 l maling sprutet alle veier :-(( Husker jeg var livredd noen av de nye naboene skulle komme ut i gangen....Meg bekjent har ingen lurt på hvor dørmatta ble av for 7 år siden :-/

 

Og da vi var kommet litt lenger i oppussingen: Vaskemaskinen var opprinnelig på kjøkkenet, men vi flyttet den inn på badet siden vi hadde utvidet dette. Gubben hadde skrudd av stoppekranen(håndtak) til den avkoblede vaskemaskinen under kjøkkenbenken. Vi var ferdige med parkettlegging på kjøkkenet og jeg hadde ryddet opp - blant annet satt en bøtte inn i skapet under vasken.....Vi pakket bilen..og ja tiden gikk.

Da jeg skulle opp en siste tur for å slokke lyset...IIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK....det fosset vann ut av skapdørene undervasken så dørene sto og slo......Jeg hadde vært borti spaken som skulle forestille stoppekran da jeg satte inn bøtta og åpnet for fullt...Da jeg tråkket på paketten sank den 2 cm ned i bassenget den fløt på...... Vel, lang historie kort: Gubben ble ikke direkte rasende, men han strålte ikke heller da han stod og plukket opp igjen parkett som hadde ligget en time :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelpes!! Malinga mi høres jo ut som peanuts sammenliknet, hehe.

Uff oppussing er ikke bare bare. Vi har avlange håndtak på kjøkkeninnredninga vår og min oppgave ble å feste håndtak. Målte og styrte og fikk til en perfekt, så da gjrode jeg det bare likt på de andre. Borret samtlige hull og skulle til å skru i da jeg merker at på et eller annet mystisk vis har samtlige hull kommmet akkuat de millimeterne for langt fra hverandre til at det gikk an å skru på håndtakene. Det var forrige gang jeg bare begynte å grine og gikk og la meg. Øyvind (som vanlig tålmodig og snill når det "renner over" for kjerringa) satt og filte (for hånd) samtlige hull så han fikk det til å passe sammen... Gode mannen... Men de skjønner nok at det ikke akkurat er med vilje. Vanligvis er det han som ødelegger ting, om det så bare er håndtaket på en skuff som han tilfeldigvis klarer å demontere med stortåa mens han løser et eller annet verdensproblem... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...