kleine Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Nå nærmer jul seg med stormskritt og jeg MÅ finne en julegave til mannen min snart. Føler at han liksom har alt og vet ikke hva jeg kan finne på til han. Håper det er noen kreative sjeler her som kan hjelpe meg:) Takk for hjelp
S. Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg har fått mannen min til å peke på klær han synes er fine i en klesbutikk, tenker å kjøpe noe av det. Har før pleid å gi hverandre veldig dyre gaver, men har ikke råd til det i år, føler jeg. Andre forslag og ting som har blitt gitt før: Spillkonsoll (aldri for gammel) MP3-spiller Abonnement på et blad han liker Gavekort på huslige (eller andre..) tjenester Sko, frakk, bruksting generelt Drill? Haha. Boks med DVDer Hvis han er veldig nerd på noe, eks. filmer, gi noe spesialgreier angående det.
♥♥♥ Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 hva med opplevelser sammen med deg? en helaften på resturant, hotellovernatting, tur med Kielbåten (tilbud i januar og februar), gavekort på massasje etc.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 klær, bøker, filmer, musikk, gavekort på massasje, vin , cognac, abbonement på favorittbladet, kinobilletter, kurs (mat, vin, språk, hobby...), sportsutstyr, gavekort på ting du kan gi ham selv: div. massasje, barnefri kveld med kompiser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå