Gerd-Johan Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Da jeg leverte gutten min imårrest, fikk jeg vite at det går lus i barnehagen. De ansatte vet ikke hvem ( sikkert grunnet taushetsplikten) men de har da altså 3 avdelinger, hvorav en småbarnsavdeling. Jeg fikk skikkelig angst av å levere gutten idag. Jeg har aldri hatt lus og vil jo såklart gjøre alt for at han unngår å få det. Hvordan er dette med lus? Er det vanlig at hele barnehagen blir smittet, eller er det mulig å slippe unna? Kan jo ikke holde ham hjemme til denne epedemien går over heller. For det første vil jeg da virke helt overhysterisk og for det andre må vi jo på jobb vi også. *grøss*
susemor-3 små Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 I bgh datteren min gikk i tidligere, hang det en vinter plakat om at det gikk lus på "huset". Jeg fikk skikkelig angst, og så for meg lus overalt. At vi drev midt oppe i en flytteprosess gjorde ikke angsten min bedre... Men heldigvis slapp vi unna, og jeg tror de færreste faktisk fikk lus. Så jeg tror du skal ta det helt med ro!!
Gerd-Johan Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 hahahaha Ja jeg så også for meg lus overalt. Det sto akkurat det samme på plakaten jeg så idag. "Det går lus på huset"..... Ik.... så for meg lus overalt her hjemme også. Og min sønn har jo langt hår da, så jeg ser for meg at den lusekammingen tar tid... *klø klø*.. Jeg kjenner jeg får lus bare med tanken
Sjokoladekaka Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 hehe... slapp av. Eg fekk "luselappar" med heim heile tida i min barndom, min ungar får det også støtt og stadig. Men vi har aldri hatt ei einaste lita lus i huset. Har til og med hatt besøk av vener av ungane her, MED LUSEEGG; utan at ei einaste lus har komt i hus. Det er standard gjennom heile bhg og skuletid. Alle får desse luselappane på denne tida av året.
Pappalille Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 _Jeg_ kjenner at det klør i huet bare av å lese innlegget ditt ^^ *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå