Gå til innhold

Jeg er så redd...nesten ingen symptomer lenger!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 7. Har hele tiden hatt "mensmurringer" noen ganger i løpet av dagen,hatt ømme bryster og vært ganske kvalm for noen dager siden. Men nå merker jeg ingenting lenger, kun at jeg er veldig trett!

Er det noen som vet? Er dette slutten? Jeg er så redd for å miste den lille!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg, for symptomene kan komme og gå. I mine to første svangerskap hadde jeg nærmest ingen plager, bare litt ekstra trøtt noen måneder, i tilegg til ømme bryst. Anså meg selv for veldig heldig, og det er nok du også!

Nå er jeg gravid med tredjemann, ca 7 uker + på vei, og jeg er mye mer dårlig enn begge de to andre gangene til sammen! Ømme bryst, mensmurringer, kvalme store deler av dagen - må småspise, og veldig trøtt og sliten! Og har selvfølgelig to barn på 4 og 6 år og ta med av!

Men jeg kan jo ikke klage, var som sagt veldig heldig de to andre gangene! Tror du bare skal ta livet med ro, og nyte at du ikke er dårlig.

Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for positivt svar:) da må du ha go bedring, håper formen din kommer seg etterhvert!

Lykke til videre du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...