Gå til innhold

et litt dumt sp.mål kanskje....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men må man ha med ekstra barnvogn til barnehagen? Snuppa starter i januar og da er hun to år. Hun sover fortsatt litt på dagen, men virker som hun er på vei til å slutte med det... Sover alt fra 15 min til to timer, men må som regel sloss litt for at hun skal sovne for tiden...

Vi har bare en vogn (også en Carenatrille som ligger i bilen), må vi kjøpe ny vogn som hun skal sove i i barnehagen tro? Eller er det ulik praksis fra barnehage til barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ta med den vogna du har i bhg da?

Skrevet

Vi har en vogn i bhg , men det er absolutt ikke nødvendig....det er jo bare å ta med vogn de dagene hun er der....men jeg hadde nok satset på å hatt vogn med hvis de ikke har vogner i bhg da....de kan jo bli trøtte og slitne i løpet av dagen, og i bhg er det jo fullt kjør hele dagen...kanskje hun har behov for en liten lur da :)

Skrevet

Hehe, *rødme-rødme*, det trenger jo ikke være vanskeligere enn som så... Trenger jo strengt talt ikke vogn hjemme i ukedagene da...

Skrevet

I barnehagen til lillegutt har di vogner :)

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig fra barnehage til barnehage. Den første jentene mine gikk i hadde vi vogna i barnehagen, tok den heller med hjem om vi hadde bruk for den. Hadde en dobbeltvogn hjemme, så ikke noe stort problem for meg. Der sov alle i vogn ute, de hadde ikke soverom inne.

Barnehagen de går i nå kan barna sove ute i vognene sine eller inne på soverom, men da er det bare soving i visse tider siden rommet brukes til annet også.

Så det kommer vel litt ann på barnehagen og hvordan ditt barn sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...