* 5 om dagen * Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 ikke autorisert, men de som jobber på regnskapskontor, hva har de i time lønn?? jeg har ikke peiling,men jeg skal ut i praksis etter jul, og få en jobb innen dette....håper jeg da.... blir da regnskapsmedarbeider....
Gjest Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg jobbet med regnskap i min forrige jobb. Da hadde jeg ca 300.000 i årslønn. Har høyere utdannelse, men ikke økonomisk. De med økonomisk utdannelse eller lang erfaring lå mellom 300 og 350.000. Ei som begynte kun med et kortere regnskapskurs og ingen høyere utdannelse mener jeg fikk ca 270.000. Vil tro at timelønn ligger et sted mellom 135 til 150 kr. Varierer sikkert mye fra sted til sted.
* 5 om dagen * Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 tusen takk for svar. det synes jeg ikke var så dårlig, var vel nesten sånn jeg trodde den var. men jeg kommer til å ha en 50 % tror jeg,til og begynne med... jeg har aldri tenkt tanken hva lønnen er,jeg har kun tatt utdannelse i noe jeg interiserer meg for....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå