Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg er 42 år og prøver å bli gravid igjen. Har litt uregelmessig mens. Kan jeg ha kommet i overgangsalderen?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 eh.. klart du kan.. Jeg vet om ei som kom i overgangsalderen som 35 åring. men hvordan skal vi vite dette? Dra til legen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hei Jeg søkte også på nettet etter info om dette. Det er vasnkeligere nåe du er så "gammel", men sjekk denne artikkelen: http://www.overgang.no/tema/graviditet/173/article/item/null nettstedet overgang.no har bra stoff om graviditet for "voksne" Lykke til!!! HIlsen Mari 41
susemor-3 små Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Uregelmessig mens trenger ikke bety at du er i overgangsalderen. Jeg har i store perioder slitt med dette selv uten å være i overgangsalderen. Hvis du nettopp har sluttet på hormonprevensjon, slanker deg, trener mye, eller er utsatt for mye stress, er det helt vanlig at mensen blir uregelmessig. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå