Gå til innhold

Har dere flere barnevogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi kjøpte vogn,var planen at vi skulle bruke den fremover, og at vi ikke skulle trenge flere. Nå, seks måneder etter har vi byttet den ut og jeg vurderer å kjøpe en til..... Mer praktisk med en mindre og lettere vogn, men samtidig er det greit med en som er stødig og god å sove i.... hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 5 vogner på under to år, nå har jeg 3 etter å ha solgt to av de.

De 3 skal jeg beholde da.

Skrevet

Ja på 2 barn så har jeg hatt 5 vogner, 3 av de har jeg enda. Jeg har en bagvogn, en sprotsvogn og en tralle. Nå skal det vel kanskje nevnes at bagvognen min er en silvercross, så jeg trenger jo uansett en annen vogn utenom da.

Skrevet

Hvilke typer har du da? Vi har hatt en brio kombi, det var litt tull med den, så vi får tilbake pengene. Har nå kjøpt en quinny speedi og vurderer en carena free, tenker den er litt bedre å sove i... eller kanskje jeg bare skal kjøpe en på finn...

Skrevet

Her i huset har vi 4 vogner , en stor god liggevogn til bhg , en sovevogn hjemme, en sportsvogn som er kjekk å ha i bilen og en trille til ferieturer :) må ha litt å velge mellom..hehe. vi har kjøpt 3 selv og arvet en vogn som vi bruker i bhg..

Skrevet

Til storebror hadde vi en duo vogn som vi brukte stort sett hele tiden. I tillegg kjøpte vi en paraplytrille som kunne legge ryggen helt ned på, til når vi skulle på ferier der vi ike hadde plass til den store vogna, på shopping osv.

Når lillebror kom brukte vi den samme duo vogna og hadde trilla til storebror. Men i tillegg har vi vært så teite at vi kjøpte en Teutonia Spirit, noe jeg angrer veldig på.

Har trilla enda, men den brukes ikke lenger. Og egentlig har jeg bare lyst til å selge den + spiriten, kjøpe ny trille som passer til babysetet (lillebrior er ferdig med det, men vi skalha en 3.man også om en stund)

+ en ny Duo vogn når ny baby kommer!

Eller så kanskje vi beholder spiriten en stund til, for den kan jeg også bruke babysetet på, og selge den etter babysete perioden til nr3.

Skrevet

He he, vi også skulle kjøpe minst mulig, men nå sitter vi her med 3 vogner.

Dypvogn, duovogn og sportsvogn.

Dypvognen er arv etter storebror, duovognen kjøpte jeg brukt, siden vi tilfeldigvis kom over en billig og grei vogn. Sportsvognen har vi fått av noen bekjente av gubben.

Vi trenger jo ikke så mange vogner, de tar opp plass også, så vi må vel selge noe etterhvert.

Skrevet

Simo Kombi

Emmaljunga Scooter

Quinny Buzz

Skrevet

Har:

Bugaboo

Gt Safari Dobbel

Tfk Joggster Twist

MacLaren Volo

Carena Easy

Og så har jeg en gang i tiden hatt en Teutonia Joe som jeg solgte.

Skrevet

Vi har hatt 5 vogner. En simo til eldste som jeg solgte, Emmaljunga cerox sportsvogn, Quinny zapp som bytrille og tfk joggster twist til minsta. Og så har vi en gammel simo jeg kjøpte for å ha i bhg som sovevogn til eldsta, som venter på å bli brukt til det samme når minsta skal i bhg.

Skrevet

Vi har bare hatt èn (etter at den steingamle, arvede simoen vandra heden med ødelagte hjul) og faktisk ikke savnet noen annen type vogn heller. Teutonia Mistral er lett, men solid og stødig. Ikke så lett som en trille seff, men lett nok å ha med å gjøre. På handlesenter har vi som regel (etter hun ikke var baby lenger) brukt handlevogner eller latt henne gå selv så vi er kjempefornøyd. Kjøper samme vogna til nr 2 :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har 7,men 2 av de skal kastes, og den ene er lånt bort..

Skrevet

Har bare to vi..

En Emmaljunga Duo (kjempevogn!!!! Elsker den)

Og en Quinny freestyle i barnehagen...

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo Kombi vogn som vi brukte til tuppa var litt over halvannet år. Vi kjøpte så en Schwinn Jogging Stroller for å ha på ferie, og vi bruker kun denne til henne nå, er mye letter med ett så stort barn og snart kommer nr. 2 så da tar han over Kombi vogna. Vi har også en brukt kombi vogn som brukes som sovevogn i barnehagen.

Vurderer å kjøpe enn søskenvogn da det blir litt over 2 år mellom barna, men vi kommer til å se det an. Kanskje prøver vi med ett søskenbrett først.

Skrevet

Har en OTH og en Peg Perego trille. Trillen sover hun i i barnehagen (nekter å sove i sprinkelseng der). I helgene har vi den i bilen, den er kjekk å ha på kjøpesentre osv.

Må ha en søskenvogn nå, og en vogn til den nye babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...