May-juli07+mai09 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 det blir 2år mellom min barn! ville dere kjøpt zøskenvogn, trenger jeg det??
trine->mai07 og juni09 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Blir to år mellom mine også, men jeg vet ikke helt enda. Får ikke bestemt meg helt.
fjolla Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Ja, det ville jeg nok gjort. Mine blir det 2 år og 8 mnd mellom, jeg kommer til å kjøpe en tvillingvogn vi kan bruke de gangene jeg må på butikken/handlesenter alene (ser ikke ellers hvordan jeg skal holde styr på de ) eller når vi skal på ferie.
wilma07 Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 med mine to første var det under to år mellom, jeg hadde ikke søskenvogn til de for største var flink å gå å vi bodde sentralt. nå med de to siste mine blir det ett å etthalvt år mellom å vi har bestemt oss for å kjøpe søsken/tvillingvogn, vi bor ikke sentralt nå og jeg må ut av døra til barnehage å slikt, da er det greit å kunne ha de to miste i vognen. lykke til med valget.
May-juli07+mai09 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 saken her er at jeg har en samboer som er mye hjemme, han har en fantastisk bra turnus ) så det er ikke ofte jeg er ute alene med ungene... men får liksom ikke helt bestemt meg... det er jo praktisk da!!!
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Vi skal ikke ha søskenvogn. Blir 2 år og 3 mnd mellom ungene. grunn 1 er at storebror skal være i bhg 100% og der sover han i egen vogn og i helgene når vi er sammen er mannen som oftes hjemme og da har vi trille til lillegutten. Vi skal kjøpe søskenbrett til den nye vogna slik at han kan stå litt på det om han vil. Lillegutt er veldig glad i å gå, så tror det blir overflødig med tvilling/søskenvogn her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå