Gå til innhold

uff


Bergensren84

Anbefalte innlegg

Er så lei,så lei..har 10 dager igjen til termin og jeg holder på å gå på veggene..Venter på den lille prinsessen og siden jeg vet at ting kan skje når som helst er det akkurat som tiden stopper opp..

Er så kjedelig å være hjemme,jobbet tiden ut jeg så dette er stor overgang for meg..Når jeg fikk vite at samboeren måtte ha bilen idag (han kommer ikke hjem før halv 8 ikveld) så ble jeg bare supertrist..begynte å grine og sa jeg ikke orket tanken på en heeel dag aleine hjemme..uten bil..:( Aleine med tankene mine..vondt overalt i kroppen på grunn av null søvn og..tror ikke han gikk på jobben med lett hjerte nei..

Noen andre som føler som håpløshet av lange dager hjemme?

 

Har vært flink til å gå tur, igår var jeg på litt juleshopping,vært hos mormor innimellom..men likevel mange timer aleine hver dag..er dette noe dere nyter..jeg blir helt gal i lengden..hehe..

En veninne har fri imorgen..DET gleder jeg meg til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyt dagene hjemme og kos deg. Koser meg kjempemasse hjemme jeg, har ni dager igjen. Vask og rydd, kos deg med film etc., det får du ikke tid til på lenge. Ligg lenge om morgenen og slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greien er at jeg har så vondt i muskler og ledd at jeg klarer ikke bare sitte å se film og den slags en hel dag..sove lenge o.s.v.

Vaske og rydde har jeg gjort ,men er ikke noe jeg vil gjøre hver dag..Er sikkert n lite kreativ person..er nok mye en kan gjøre selv om jeg ikke har folk rundt meg,men finner rett og slett ikke så mye selskap i meg selv..hehe..

Er helt utrolig egentlig hvor mange unødvendige bekymringer man kan tenke seg til når man har god tid

Nei,må lære meg å tenke positivt ja..Blir sikkert annerledes når jeg går i permisjon med andremann..da har jo man en annen liten en som krever sitt og aleinetiden er nok gull verdt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...