Gå til innhold

uff

Anbefalte innlegg

Er så lei,så lei..har 10 dager igjen til termin og jeg holder på å gå på veggene..Venter på den lille prinsessen og siden jeg vet at ting kan skje når som helst er det akkurat som tiden stopper opp..

Er så kjedelig å være hjemme,jobbet tiden ut jeg så dette er stor overgang for meg..Når jeg fikk vite at samboeren måtte ha bilen idag (han kommer ikke hjem før halv 8 ikveld) så ble jeg bare supertrist..begynte å grine og sa jeg ikke orket tanken på en heeel dag aleine hjemme..uten bil..:( Aleine med tankene mine..vondt overalt i kroppen på grunn av null søvn og..tror ikke han gikk på jobben med lett hjerte nei..

Noen andre som føler som håpløshet av lange dager hjemme?

Har vært flink til å gå tur, igår var jeg på litt juleshopping,vært hos mormor innimellom..men likevel mange timer aleine hver dag..er dette noe dere nyter..jeg blir helt gal i lengden..hehe..

En veninne har fri imorgen..DET gleder jeg meg til..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139129566-uff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greien er at jeg har så vondt i muskler og ledd at jeg klarer ikke bare sitte å se film og den slags en hel dag..sove lenge o.s.v.

Vaske og rydde har jeg gjort ,men er ikke noe jeg vil gjøre hver dag..Er sikkert n lite kreativ person..er nok mye en kan gjøre selv om jeg ikke har folk rundt meg,men finner rett og slett ikke så mye selskap i meg selv..hehe..

Er helt utrolig egentlig hvor mange unødvendige bekymringer man kan tenke seg til når man har god tid

Nei,må lære meg å tenke positivt ja..Blir sikkert annerledes når jeg går i permisjon med andremann..da har jo man en annen liten en som krever sitt og aleinetiden er nok gull verdt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139129566-uff/#findComment-139130738
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...