Banshee Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Leste dramaet ditt, hvordan er den å male med den easy clean malingen? Dunster den lite? Vi har tenkt å male gangen vår med den malingen, er den ok til barnerommene med syns du? Det er jo rom med hard bruk de med forsåvidt )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg har egentlig ikke malt så mye, men siden gubben min er en klondrian (haha - det må jo være dagens sett utfra eget klovneri) så tenkte jeg at jeg skulle ta småflikkinga selv. Den er ikke noe bedre/verre mtp dunst enn vanlig vannmaling vil jeg tro (sens er vel den beste mtp graviditet og dunst og allergier og sånn), men det lille jeg holdt på var i alle fall ikke plagsomt. Jeg er godt fornøyd med resultatet også, så langt. Ikke fått testa "vask-bort-egenskapene" enda riktignok...
Banshee Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2008 Annet enn på gulvet da! ;o) *hehe* Jaja, bra du ikke fikk vannavgang av malingssjokket tidligere idag ) Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå