nussine Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er så kvalm, så kvalm og veldig trøtt.. Har hatt murringer som kommer og går, siden eggløsning. Har IKM lørdag 22. Lenge å vente til den dagen, synes jeg. Vil heller ikke teste før da. Fjernet hormonspiral for en mnd siden, så jeg vet jo innerst inne at det kan være hormonene som herjer. Noen andre som har det sånn?
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 så sykt.... har det heeeelt likt. fjernet hormonspiral for 2 mnd siden. jeg har alle mulige symptomer på at jeg er gravid og har ikm på lørdag =) jeg klarte selvfølgelig ikke å vente til lørdag da, så testet i dag, å ble så skuffet da jeg fikk negativ test,men det er vel fortsatt håp for at spiren sitter, da det fortsatt er noen dager igjen til IKM.. forresten så hadde jeg ingen symptomer forrige mnd, så jeg lever i troen på at det ikke er hormoner som herjer men at jeg forhåpentligvis er gravid igjen =)=)
nussine Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Da har vi det helt likt jo!!! Det blir spennende å se i dagene fremover. Klarer ikke å tenke på annet, og føler meg helt skrudd i hodet! Har du barn fra før? Jeg har tre gutter og likevel er jeg klar for en liten en til!
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 ja det blir veldi spennende =) har en sønn på 15 mnd fra før, og er kjempe klar for en til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå