Gå til innhold

Møkkaselger på finn.no....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en ny barnekjole av en tilsynelatende hyggelig dame på finn.no. Forhåndsbetalte som avtalt (som jeg alltid har gjort) og hørte aldri noe mer fra selgeren. Hun har slettet annonsen og svarer ikke på mail. Ser at hun nå igjen har annonse på finn.no.

Kan jeg melde fra til finn (og få henne utestengt) eller få hengt henne ut på noen annen måte slik at ikke flere går i samme fella som meg selv...?

Er ikke snakk om store summen altså (250,- kr), så her er det kun snakk om prinsippet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til Finn.no.

Har selv vært borti lignende, og vedkommende er nå utestengt!

Så det nytter:)

De kommer nok først til å se om de får flere henvendelser ang samme person, så vil de at du kontakter hene igjen.....om ikke det nytter, tar de kontakt for å be henne ordne opp......så blir resultatet evt utestengning om dette ikke fører frem.

Skrevet

HI...

En liten sum her og en liten sum der blir fort mye penger!

Hvorfor bruker dere ikke paypal? Sikkert og uten konflikter

Skrevet

Hei, du kan jo sende en mail til finn. Men jeg har aldri forhåndsbetalt noe på finn... bruker paypal eller betaler cash hvis vi møtes..

Skrevet

si ifra til finn!!!

og gjerne forbrukerombud..svindel er jo virkelig ikke greit!

psss...gi oss linken også, så vi vet hvem hun er!!

Skrevet

Har kjøpt masse på Finn og alltid betalt i opkrav jeg...det er enkelt og greit for både kjøper og selger...

Skrevet

Har solgt en gang via paypal, det var jo kjempelettvint det:) Anbefaler deg det til en senere gang.

Tullete dame det der da, som gidder gjøre seg til kjeltring for 250 kr. Men kan jo hende det der er en hobby for henne da...

Skrevet

Oj, ble litt stressa jeg nå....

Jeg selger forklekjoler, men de koster 230/300 da. Jeg har svart på alle mail, og sendt alle kjolene som er betalt ofte før de er betalt også. Håper ikke jeg har glemt noen :-(

Skrevet

Storebror og lillebror: Slapp av :-) Det er ikke deg! Hehe!

Takk for tilbakemeldinger folkens! Skal få ordna paypal til neste gang, klok av skade... Men har handla ganske mye på finn og dette har aldri skjedd før, da de aller fleste heldigvis er ærlige sjeler :-) Problemet er at de fleste som selger småting der helst bare vil ha forhåndsbetalt direkte til sin konto. Og når jeg tenker over det så er jeg ikke intressert i å betale en masse for postoppkrav heller. Porto er dyrt nok på småting :-)

Prøver meg på en mail til finn i første omgang da...

Skrevet

PayPal er jo gratis å bruke da. Det er bare en måte hvor selger ikke får sine penger inn på konto før kjøper har sagt seg fornøyd med varen. Vedig trygt, hadde aldri vurdert å verken kjøpe eller selge noe på finn uten den ordningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...