Gjest elissa2 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 heeeeeeey:) må bare gratulere deg med 3 cm åpning:) håper det skjer noe med deg nå, og at du snart har den lille skatten din i armene:) hvordan føler du deg??? måååååå liksom innpå her hver eneste dag jeg, for å se om du fortsatt er blandt oss fødeklare:) håper alt er bra med deg og at barnet ditt har blitt frisk igjen:) kjempeklem fra meg:)
Prinsesse Brødhue Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hallois!! Så hyggelig å høre fra deg!! Men hva i alle dager gjør du her fortsatt?? Har sett etter deg i helgen men, så deg ikke. Var helt sikker på at du lå på barselavd. med baby i armene.. Har tenkt masse på deg!! Joda jeg er her enda.. Føler meg sliten, Vondt i halsen og hodet, verker i alle ledd og har skikkelig menssmerter. ( klage klage..) Ja nå må det snart skje noe. Hvordan er det med deg? Hvor skal du føde forresten? Stoor klem fra meg!! )
Prinsesse Brødhue Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Nå sendte jeg mld før jeg var ferdig.. Hvordan er det med sønnen din? Hva er disse anfallene hans?
Gjest elissa2 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 joda jeg er her enda.......har hatt besøk av svigerforeldre i helga, så har ikke hatt tid til å slå på pcn engang:) hadde det bare vært så vel at jeg hadde overstått fødsel,men neeeeeeeida!!!!! går vel til 2009 tenker jeg:) kjenner du på noe mer eller???? det blir nok når som helst med deg nå, du har jo allerede 3 cm åpning:) håper håper:):) jeg skal føde i molde jeg:) hvor skal du føde?? minste gutten min, daniel, han har affektannfall:( det er ikke noe farlig, og han vokser det av seg rundt 6 års alderen...(han er nå 3) men det er veldig ekkelt når det skjer. kan minne litt om et epilepsiannfall.......når han blir lei seg,fortvilt,redd,eller mest av alt sint, og bynner å gråte, så blir han så fortvilt og utenfor at han slutter å puste, og besvimer:( han greier på en måte ikke å kontrollere følelsene/sinnet sitt:( men helt ufarlig da heldigvis,og det er ikke så ofte han har det..
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 har ikke sett deg innpå her.......er du på sjukehuset med en nydelig baby nå???? håper du er det:) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå