Gå til innhold

PIPPA77

Anbefalte innlegg

Skrevet

heeeeeeey:)

må bare gratulere deg med 3 cm åpning:) håper det skjer noe med deg nå, og at du snart har den lille skatten din i armene:)

hvordan føler du deg???

måååååå liksom innpå her hver eneste dag jeg, for å se om du fortsatt er blandt oss fødeklare:):)

håper alt er bra med deg og at barnet ditt har blitt frisk igjen:)

kjempeklem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallois!!

Så hyggelig å høre fra deg!! Men hva i alle dager gjør du her fortsatt?? Har sett etter deg i helgen men, så deg ikke. Var helt sikker på at du lå på barselavd. med baby i armene.. Har tenkt masse på deg!!

Joda jeg er her enda.. Føler meg sliten, Vondt i halsen og hodet, verker i alle ledd og har skikkelig menssmerter. ( klage klage..) Ja nå må det snart skje noe.

Hvordan er det med deg? Hvor skal du føde forresten?

Stoor klem fra meg!! :o)

Skrevet

Nå sendte jeg mld før jeg var ferdig..

Hvordan er det med sønnen din? Hva er disse anfallene hans?

Skrevet

joda jeg er her enda.......har hatt besøk av svigerforeldre i helga, så har ikke hatt tid til å slå på pcn engang:) hadde det bare vært så vel at jeg hadde overstått fødsel,men neeeeeeeida!!!!! går vel til 2009 tenker jeg:)

kjenner du på noe mer eller????

det blir nok når som helst med deg nå, du har jo allerede 3 cm åpning:)

håper håper:):):)

jeg skal føde i molde jeg:)

hvor skal du føde??

minste gutten min, daniel, han har affektannfall:( det er ikke noe farlig, og han vokser det av seg rundt 6 års alderen...(han er nå 3) men det er veldig ekkelt når det skjer.

kan minne litt om et epilepsiannfall.......når han blir lei seg,fortvilt,redd,eller mest av alt sint, og bynner å gråte, så blir han så fortvilt og utenfor at han slutter å puste, og besvimer:( han greier på en måte ikke å kontrollere følelsene/sinnet sitt:(

men helt ufarlig da heldigvis,og det er ikke så ofte han har det..

Skrevet

har ikke sett deg innpå her.......er du på sjukehuset med en nydelig baby nå???? håper du er det:)

klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...