Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Det er såååå deilig å være småbarnsmor altså, elsker lukta av bæsjebleier og gulp tidlig på morran, nam nam! Og så herlig det er å plutselig finne ut at din mann og din sønn har sånn ca like stor ansvarsfølelse for heimen. Men hvorfor skal han gjøre noe når jeg går hjemme, jeg er jo til for å lage mat (har jo de korteste føttene, så jeg rekker best frem tilkomfyren!), og du som jeg kan vaske opp! Og jeg har jo heeele dagen mens han er på jobb, så det er ingen unnskylding at bebbis har vært den tasmanske djevelen hele dagen, de må jo sove noe, så da er det bare å få rumpa i gir å rydde som en vind mens man fortsatt har på pysjen fordi å kle på seg og stelle seg er en luksus! Og siden jeg har kort vei til butikken, og jeg har jo en super god vogn til ungen, så må jeg da for pokker klare å handle inn mat og dasspapir og alt annet innimellom vasking og mating og bæsjebleier og gud vet hva! Hvis noen kommer bort til meg å sier "du er så heldig som BARE går hjemme med baby altså!" så får de en på trynet!!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Signerer den og utfører en trudelutt til din ære. *trudeluuuuutt* Menn og tomflasker. Isj.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Det beste du kan få til er antakelig å oppdra den tasmanske djevelen til når han blir større å se at noe må gjøres AV HAM. Gamle bikkjer lærer ikke nye triks, valper kan derimot lære alt mulig.
dårlig ånde Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 hvis å kjøpe dasspapir er ditt største problem, så må jeg si at jeg misunner deg. neida. du har min sympati. den derre bleieeksplosjonstiden var ikke min favoritt heller. du får si til mannen din at han får tørke seg i rævva med gårsdagens Aften hvis han klager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå