Gå til innhold

Kjøpte ny vogn igår:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slo til på tilbudet på simo kombi på barnas hus:) Noen andre som har gjort d??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har inmarri lyst på duo vogn, men vurderer denne seriøst...fin farge er det...og ikke såååå stor forskjell på duo og kombi..

Skrevet

Jeg slo til på salg forige gang;)

Så er rå fornøyd;) Det var den brune du kjøpte?

Skrevet

Jeg kjøpte den svarte med svart understell.. Er så fornøyd..

Skrevet

Vi kjøpte brun simo kombi i går. Har montert den i dag - og er kjempefornøyd:) Gleder meg til å ut å trille i mars:)

Skrevet

Dere som kjøpte vogn på barnas hus igår, bor dere i nærheten? Eller går det å ringe dem\kjøpe over telefon?

Skrevet

det gjorde vi også:)

vi slo til med brun simo kombi! fikk montert en der og da, og trillet den hjem! suuuperstas:Dgleder meg vilt til trilleturene i april;)

hvilken stelleveske skal dere ha til den?Cog hva slags farge skal dere ha på myggnettingen, mørk eller lys? nyskjerrig:)

Skrevet

virker som de ikke sender men hvis jeg var deg ville jeg ringt å hørt :) Hender jo at de gjør unntak!

Skrevet

Gjelder disse tilbudene for hele Norge eller må man til Arendal for å utnytte disse gode tilbudene???

Skrevet

tilbudene gjelder i hele norge, frem til 29nov:)

vi kunne få svart hvis vi ville, men er usikker på om alle fargene er på tilbud!

Skrevet

Vi kjøpte svart for det var det vi ville ha. Å valgte svart understell.. Veldig fornøyd.. Blir nok en mørk myggnetting her..

ALLE fargene er på tilbud fikk vi beskjed om:)

Men de selger bare det de har på lager, tar ikke inn nye etter d e forsto..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...