TreHjerter Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hvorav to er under tre år? Merke og årsmodell?
TreHjerter Skrevet 18. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2008 og hvilke barneseter bruker dere?
Pappas fultreffer :) Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg har ikke 3 barn ennå, men har det til sommeren igjen, og jeg kjøre volvo v70 stasjonsvogn. Husker ikke hva setene heter, men bruker pute til eldste på 8 år, bruker sånn sete der du bruker selen i bilen til minste på 4 år, også kommer jeg til å bruke et helt vanlig babysete, sånn med base til, til babyen. Og kommer etterhvert til å gå over til vanlig bilstol. Har jo hatt me meg tanteongene mine noen ganger da, de er nå ett år, å føler at volvoen er stor nok i baksete til at alle sitter forsvarlig i setene de burde ha.
mamsen labamsen Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 VW SHARAN 2004 mod. 6 seter med midtgang. Ikke 3 seter i bredden. Kjemperealt. Har en maxicosi til baby (4mnd) 123 stol (4 åring) 123 stol (6åring) Hadde vanlig stasjonsvogn til å begynne med. Men for et itrrritasjonsmoment å feste beltene!
Mamman til AM&JS Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Vi kjører mercedes benz 2001 modell E klasse.. Ungene har good plass!! En på 6 ei på 3 og en på 2.. craco (noe som heter det, hehehe) Cosmi craco eller noe i den duren..og en pute med rygg til han eldste..
Sussimamma Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Kjører en Ford Mondeo 2001 modell. God bil, god kjøre comfort. God plass bak til tre seter. Seter: Beltestol til 6 åringen. Besafe Izi til 2.5 åringen- bakovervendt!!! (veldig viktig bakovervendt) Og til babyen et maxicosi babysete
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Gammel Toyota Camry fra 80-tallet en gang. I forsetet har vi en bakovervendt acta graco cosmic til 2-åringen, i ene sida bak har vi en akkurat snudd framover brio(? husker ikke helt) til 4-åringen, i midten bak har vi en acta graco nr 1 bilstol til minste på 8 mnd`er. Jeg og gubben bytter på å sitte bak =) Ønsker meg ny bil... =P
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Akkurat nå er det bare en under 3 år, men vi har hatt det og får det snart igjen (men da 4 barn, 2 under 3 år). Vi har VW Caravelle 08 modell. Barnesetene berører hverandre ikke engang og selv med alle 8 setene oppe i den korte utgaven trenger vi ikke å slå sammen vognen. Elsker den bilen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå