Gå til innhold

hva slags bil kjører dere som har 3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorav to er under tre år? Merke og årsmodell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvilke barneseter bruker dere? :)

Skrevet

Jeg har ikke 3 barn ennå, men har det til sommeren igjen, og jeg kjøre volvo v70 stasjonsvogn. Husker ikke hva setene heter, men bruker pute til eldste på 8 år, bruker sånn sete der du bruker selen i bilen til minste på 4 år, også kommer jeg til å bruke et helt vanlig babysete, sånn med base til, til babyen. Og kommer etterhvert til å gå over til vanlig bilstol. Har jo hatt me meg tanteongene mine noen ganger da, de er nå ett år, å føler at volvoen er stor nok i baksete til at alle sitter forsvarlig i setene de burde ha.

Skrevet

VW SHARAN 2004 mod. 6 seter med midtgang. Ikke 3 seter i bredden. Kjemperealt.

Har en maxicosi til baby (4mnd) 123 stol (4 åring) 123 stol (6åring)

Hadde vanlig stasjonsvogn til å begynne med. Men for et itrrritasjonsmoment å feste beltene!

Skrevet

Vi kjører mercedes benz 2001 modell E klasse..

Ungene har good plass!!

En på 6 ei på 3 og en på 2..

craco (noe som heter det, hehehe) Cosmi craco eller noe i den duren..og en pute med rygg til han eldste..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kjører en Ford Mondeo 2001 modell. God bil, god kjøre comfort. God plass bak til tre seter.

Seter: Beltestol til 6 åringen. Besafe Izi til 2.5 åringen- bakovervendt!!! (veldig viktig bakovervendt)

Og til babyen et maxicosi babysete

Skrevet

Gammel Toyota Camry fra 80-tallet en gang. I forsetet har vi en bakovervendt acta graco cosmic til 2-åringen, i ene sida bak har vi en akkurat snudd framover brio(? husker ikke helt) til 4-åringen, i midten bak har vi en acta graco nr 1 bilstol til minste på 8 mnd`er. Jeg og gubben bytter på å sitte bak =)

Ønsker meg ny bil... =P

Skrevet

Akkurat nå er det bare en under 3 år, men vi har hatt det og får det snart igjen (men da 4 barn, 2 under 3 år).

Vi har VW Caravelle 08 modell. Barnesetene berører hverandre ikke engang og selv med alle 8 setene oppe i den korte utgaven trenger vi ikke å slå sammen vognen. Elsker den bilen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...