Gå til innhold

julegavetips til han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer julen seg med kjempeskritt, men jeg sliter med guttegaver like mye hvert år! Har fått noen tips , men kom gjerne med fler folkens.

Mine tips :

Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre. kr 199 på Norli

Har fått anbefaling av en venninne som kjøpte den til samboeren sin!

Pappa for første gang - 249 kr. Humoristisk bok som er full av tips også.

Wakeup light fra Philips kr 998 på Clas Olsson

Etter dette er jeg heeelt blank. Sokker har han nok av. Greit at jeg kanskje tar en 2 pack med boksere å at han får det også, men vil at dette skal bli en litt spesiell julepresang som han kommer til å huske :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en "pappa"t-skjorte?

og et eller annet som bare er for menn - ikke nødvendigvis pappaer...

...ett eller annet han interesserer seg for: Abonnement på et magasin, tappekran..

Skrevet

abonnement på magasin var en god ide :)

Troor ikke jeg vil kløpe tappetårn, men kanskje noen andre synes det var en god gaveide :)

Noen fler??

Skrevet

Nei, jeg ville heller ikke kjøpt tappetårn...

Jeg har en venninne som har en fotball interessert mann, han er ofte på pub og ser på kamper. I morgengave gav hun ham et tappetårn. Nå ber han kompiser hjem og de ser kamper hjemme. En perfekt gave til ham. Om hun er mer fornøyd med fotballevenet hjemme, er en annen sak.

Mener bare, er han interessert i foto: abonner på et magasin om fotografering, Liker han å fiske, kjøp en ny snelle eller lignende. Min mann elsker ski/snowboard-sesongen. Han kan trenge en ny jakke til det - det skal jeg gi ham. De fleste menn elsker gadget - og markedet er fullt av det... (kan koste litt mye, da :0(

Det er hyggelig med gaver til en vordende far, men tror også de (som mange av oss damer) setter pris på gaver som ikke bare handler om den lille i magen.

Skrevet

ja jeg har tenkt i de baner at en bok kan han få om saken siden han ønsker seg det , men resten skal være kjæreste gaver ikke pappa gaver. Han er jo mer for meg enn far vil vårt vordende barn å vil jo vise at jeg setter pris på han :)

Duppeditter liker i allefall min gutt her hjemme så det var et bra tips:)

Noen andre som har funnet på morsomme eller orginale gaver til mannen/samboer/kjæresten??

Skrevet

Nå er ikke min samboer det spor interessert i å lese. Synes det er like vanskelig hvert år og ender om regel opp med å kjøpe pysj, et tøft maskulint smykke, verktøy og alt mulig småtteri... i år vil jeg heller kjøpe en stor gave jeg vet han vil få glede av. I år har jeg tenkt å kjøpe OBH Nordica massasjesete til han, toppmodellen.... eller... det er vel egentlig gave til oss begge:-D

Skrevet

her var det masse gode tips da :D

Tror nesten jeg skal komme til dere etter jul jeg for sånt sete har jeg sett på lenge til meg selv :P hihi

Super deilig gave i allefall. Det skal du ha for:)

Skrevet

Min kjære fikk "Verdens beste pappa" til bursdagen sin nå, en morsom bok!

I år har vi bestemt oss for å kjøpe julegave sammen, barnevogn. Da vil vi vente til januar salget.

Men skal du ikke bruke så mye penger på gave kan du kjøpe

Ny parfyme duft

Humoristisk pappa bok

biletter til en revy, stand up show o.l

ev.t noe annet dere kan gå sammen om å kjøpe? (felles gave)

gå inn på fotoknudsen.no og se på julegave tipsene der. f.eks en kalender med minne bilder av dere?

om han har en hobby?

lag et klippekort til han med f.eks

- massasje

- middag for to

- jeg er din for en dag

- jeg skal vaske bilen din

noen tips i alle fall =)

Skrevet

En sånn morsom babybok/pappabok ville jeg spart og gitt til han etter fødsel ;)

Ellers syns jeg forslag om blad-abo, eller noe annet som passer til interessene er lurt. Nå vet jeg at det ikke gjelder din kjære, men for en fotballinteressert mann kan det jo være stas å få den nyeste drakta til favorittlaget.

Mange menn vil også sette pris på en massasjetime.

Ellers kan man jo gi favorittserien på DVD.

Eller et eller annet gadget-greie.. noe til fotoapparatet, videokamera, mp3-spiller, høytaler til ipoden eller lignende..

Skrevet

Jeg tenkte å lage ett lite album fra den tiden vi har vært sammen:) Lastet ned ett program fra japan photo:) Bra valitet og gode priser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...