Gå til innhold

1 års feiring i barnehagen. Hva er vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla vår ble 1 år forrige tirsdag. Mannen var bortreis den uken, så derfor hadde jeg tatt ut en uke ferie, slik at jenta vår ikke trengte å gå i barnehagen fra 730 til 1630 hver dag. Dynes det kan bli lange dager for en på 1 år.

Men så ble det ikke noe barnehage på henne i det hele tatt den uken, da vi fikk overraskende besøk av familie, samt at hun ble syk på slutten av uken. Så i dag var første dagen i barnehagen etter bursdagen.

Der haffe de laget en bursdagskrone som ventet på henne, og de gratulerte og sa at de kunne feire dagen litt i dag. (så søt disse som tar så godt vare på barna våre. En toppers bra barnehage på alle måter).

Men så fikk jeg da så veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde med noe ballonger, frukt og slikt. Var litt uskikker på om jeg skulle ta med noe, men tenkte at det jo er en uke siden dagen hennes. Visste ikke hva som var vanlig sånn på etterskudd av en bursdag.

Hva er dere vant til? Synes dere at jeg burde ordnet litt til feiring der nå i ettertid? Er jo nok hverdager, og på den måten fint med litt avbrekk, men så tenkte jeg jo ikke helt på det da. Vi har jo feiret henne hjemme to ganger også. Også er hun bare 1 år, så hun vil jo ikke huske noe av dette. Men fint for de litt større barna da.

Nei, huff dette ble rotete, men kom gjerne med synspunkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...