pariserbaby Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 hei hei. en 88-modell fra det blide sørland som prøve. lurte på om det var noen andre her som var interessert i å prate litt? hadde vært koselig å ha noen å prate med her inne!! er i 4. pp men tror ikke det blir noe spire denne gangen. har knapt tid til å gjøre det som må gjøres for å få en liten en.. håper noen hiver seg på!
April07November09 Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 hei, jeg er 88-modell som prøver. har en liten gutt på 19 mnd. er fra vestlandet. er i 2. pp etter en spontanabort. håper på spire denne gang men prøver å ikke teste altfor tidelig. ikm på mandag. blir gal av å sitte å vente på å kunne teste=) når har du ikm da?
Nugni Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hei jenter=) 88-modell jeg å.. Er fra Buskerud, og har ingen barn fra før. Har akkurat begynt prøvinga, og har ikke kommet lenger enn 1pp.. Så er kjempespent på hva som kommer til å skje framover!! Håper jo selvfølgelig på positive resultater kjapt=)
gullfisken * gravide* :) Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 hey hey 88-modell her åg komme fra vestlandet å har holdt på i en evighet (8pp) hehe... men fant nettopp ut at eg har sysste på eggståkken så dette her e kjempe "gøy", hehehe...
April07November09 Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 hvor i syklusen er du da nugni?
pariserbaby Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 ikm 4 desember så har en stund igjen.. men sliter litt med el testene. to pp hvor de ikke fikk utslag i det hele tatt og en der det ikke var ordentlig utslag men veldig kraftig sånn andre tredje dagen etter mensen.. så er ikke helt sikker på el min... jobber litt med å komme inn i det der...
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 88-modell her også Bor i Hedmark, og er i vår 8pp. Har i løped av denne tiden hatt 2 SA, så nå håper vi det klaffer skikkelig snart!! Har IKM på søndag, litt om i puppene og stikkinger i eggstokkene, men ikke noe særlig forhåpninger heller..
April07November09 Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 blir litt slitsomt denne prøvingen ja. vi begynnte å prøve for 6 måneder siden og har hatt en sa. håper jeg slipper fler av de. har også stikking i eggstokkene og er litt kvalm og rar i magen. men tror det er innbilte symptomer. når skal du teste da Silje_"8.pp->2SA"??
Nugni Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Er rundt EL nå, tror jeg akkurat har hatt det.. Ikke så mange månedene siden jeg slutta på p-piller, og etter det har jeg harr en syklus på 35 dager, og forrige var på 32.. Så er ikke helt sikker på hva den er nå, og dermed litt vanskelig med EL også..Spesielt siden jeg er helt ny med denne prøvinga:) Men har vært i gang med sex annenhver dag i flere dager nå, så håper på en eller annen måte at vi treffer.. Hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå