TreHjerter Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ja, da hørte jeg plutselig til her inne igjen... Har ikke helt fått fordøyd dette og er ikke 100 på at jeg kommer til å bli... Fant overraskende ut igår at jeg er gravid, og det var hverken planlagt eller spesielt passende... Har time for å sette inn spiral neste tirsdag...Vi har dårlig råd, dårlig plass, dårlig helse... Samtidig vet jeg ikke om jeg klarer å gjennomføre en abort, var igjennom en for 5 år siden som jeg egentlig fortsatt sliter med og jeg lovte meg selv å ALDRI under noen omstendighet gå igjennom det igjen... Tenker og tenker og tenker, skriver lister med for og imot, og veklser fra å omtrent dra strake veien til sykehuset til pur mammalykke... :S Pappaen tenker som meg, men vil også helst beholde barnet... huff, som om vi ikke hadde nok å tenke på fra før...
May-juli07+mai09 Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 uffff... stakkars dere!!!! men virker jo som dere begge innerst inne vil beholde barnet!!! ja dere har kanskje mye å tenke/srtri med, men et barn i bilde kanskje det blir lysere tider ) lykke til!!!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 off..stakkars dere..ja det er ikke noe gøy.. men tenk som så at det er ingen der ute (som jeg vet om i værtfall) som noen gang har angra på å få et barn.. bare lykke kommer ut av det.. men en abort derimot... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå