h2nn2 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Anal sex,er det mange som holder på med det?mannen min vil gjerne,men jeg kvier meg,syns ikke det har noe med sex å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hei Det er faktisk ganske så vanlig med analsex. Mange jenter tenner også på det. Jeg er mann, og dama mi nyter det ikke. Men, min eks elsket det... Vi hadde ikke analsex før hun følte seg trygg.. først brukte jeg fingre på henne... og passet på at hun var ren der bak. (miniklyx fåes på apoteket). Etterhvert brukte jeg en liten, søt plugg - og passet på å slikke klitten hennes samtidig. Kombinasjonen av å bli slikket på klitten, og stimuli i anus er en vinner. Det er faktisk mange nerver der bak - man er kjempefølsom. Etterhvert kan man få det slik at man helst vil ha stimuli der bak for å få sterkere orgasmer... Hilsen mann, 32, vestfold
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg tenkte litt som deg i starten, og hadde dessverre en dårlig første gang men nå har jeg og mannen deilig anal sex. Faktisk, det er ikke lenge siden han fant "punktet" mitt der bak så nå får jeg deilige orgasmer under anal sex, noe som han synes er kjempe spennende og oppleve, sier han. Prøv deg frem, men vil du ikke så ikke tving deg for da blir det ikke noe behagelig, du må være tent og lysten for å noe godt ut av dette,- er mitt råd og min erfaring. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Nå håper jeg ingen bekker seg, men jeg var sammen med en en gang som hadde et sykt behov for å slikke meg i rectum.. altså inni. Jeg gikk med på det, selv om jeg synes det var forferdelig å tenke på hva han faktisk gjorde. Men fy fader så deilig det var!!!Himmelsk!.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hadde litt analsex med eksen min, men syntes aldri det virket bra. Han var normalt utstyrt, dvs rundt 16c, i erigert tilstand. Så traff jeg min nåværende kjæreste, han er godt utstyrt (rundt 22-24cm erigert) og jeg har aldri hatt heftigere sex enn analsex med han, Aner ikke hva han treffer med penis der inne men himmelsk er det!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 De første gangene kan det være litt vondt, men etterhvert får man ikke nok. Nå vil jeg ha analsex hver gang vi har sex... Du kan også bruke en analplugg samtidig som du har sex:-)
Silje Askepott Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Analsex er en deilig ting hvis man føler seg trygg på partneren.Jeg elsker det og glad at jeg fant ut at jeg skulle prøve det.Men jeg pleier å skylle først jeg da så jeg er ren.Eventuelt klyx men det kan bli dyrt i lengden så jeg bruker vann.Du kan få kjøpt spesielle slanger på duo som egner seg til det.Bruk glidemiddel, kos deg.Bare vær trygg og for all del ikke spenn rumpa når han trer inn i deg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Analsex er kjempedeilig! Du lærer deg etterhvert hvordan det gjøres mest behagelig, og nå savner jeg analsex veldig i mitt forhold, hadde analsex ofte med min tidligere partner. Min nåværende samboer synes ikke noe særlig om det, og jeg savner det faktisk.. Lykke til. Det er en flott opplevelse! Start med å gjøre det forsiktig bakfra i dusjen, det er mitt forslag...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Analsex har først å fremst med å føle trugghet hos partneren sin. En forutsetning er å ha lyst! Men så kan det vel være greit å bruke god tid på "oppvarmingen", med glidemiddel. Prøv dere fram litt forsiktig da vel. Så lar dere vær hvis det ikke er noe. Jeg personlig syns det er rådeilig når jeg har lyst. Det funker ikke om jeg kun er litt sånn halvveis på gli!
skorpio9 Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes det kan være veldig deilig, men første gang var absolutt bare litt vondt og rart og ikke godt i det hele tatt! Hvis man ikke er 110% avslappet blir det ikke bra. Min mann blir tydeligvis ikke særlig tent av det da, desverre, så det er ikke mye av det på meg..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #11 Skrevet 28. august 2009 Er det anbefalt å bruke kondom ved analsex, eller er det like okei uten? Tenker på hygienen for mannens penis....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Da bør du kjøpe et leketøy egnet for dette bruket, som han kan bruke på deg. Er mye forskjellig å ta av!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Vi har ikke analsex ofte, men av og til som et litt spennende avbrekk. Jeg synes det er best dersom jeg ligger på rygg med en pute eller lignende under rumpa. Bruk masse glidemiddel og ta det laaaaaangsomt. Det er du som i så fall må bestemme tempo, og pass på at du er skikkelig opphisset først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå