Gå til innhold

Recaro Start eller Britax Mulitech?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilket sete som er best av disse to? Enklest å montere osv... (sete nr 3)

 

Takknemlig for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring med disse bilstolene?

Skrevet

Jeg har ikke de, men jeg har hatt begge to i 9-18 kg og Britax vinner helt klart, mye mer brukervennlig og ikke minst komfortabel for vesla. Den sitter også mer stødig, men begge har hatt isofix base da.

Skrevet

vi har Recaro Start og er super fornøyd! Hvilestilling, deilig myk sittedel, beltelås som vi bruker på langturer så han ikke kan vri seg ut av beltet på motorveien fordi han ser noe kult, og høytalere som vi bruker både til dvd og cd spiller. hehe, kunne nesten solgt sånn stoler;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...