solkrem Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Her er det liv enda:) Dagene fyker nå som jeg har begynt på jobb. Solfaktor er 7mnd, så det var med tungt mammahjerte å gå i fra. Men pappen styrer i hjemmet og alt går veldig bra. Han var den første i bedriften sin som skulle ha pappaperm i 3mnd... Jeg har rett på 1t amming, men det høres fint ut på papiret... Det er ikke alltid det lar seg gjøre. Av og til ganske ofte kommer jeg firkanta hjem, men da med deilig melk på flaske. For pumpe bare må jeg:) Ellers er han veldig veldig gutt på alle områder:) Disse to barna våres er helt som natt og dag. Det var kjekt å se et par nye nick her nå!! Vil bare ønske alle en riktig så fin dag:) klemklem
Maud Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Skjønner at det var tøft å forlate den lille fyren din. Godt da at han er sammen med pappa slik at du vet at han er i de (nest)beste hender. Veldig fint å se deg her inne!
indigo Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 hei, vi deler perm 8/4, og skiftet skjer i mars.Det er mange år siden sist for vår del, og alt kjennes nytt, synes jeg. gruer meg litt til å slutte å amme - synes å huske at det kunne være vondt både på den ene og den andre måten. Vi delte sånn da også, for elleve år siden. Ellers skal jeg og minsta på sydenferie snart og kommer til å trenge solkrem håper jeg ;p.
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hei solkrem Så kjekt å se deg igjen ) Tenker det var tungt å begynne på jobb igjen ja, 7 mnd er jo som 5 minutter liksom. Men tenker det er en lettere overgang med en hjemme-pappa som kan ta over styringen. Har selv prøvd meg på jobb-pumping. Følte meg som en skikkelig Dagros der jeg satt med lukket dør og svusjet og svisjet melka ut hahaha. Synes du virkelig er flink som klarer å få det til! For det er jammen ikke lett å huske på at nuh må jeg visst ta en pumpings ja... Så da er det jo lett å komme litt firkanta hjem innimellom, for man skal jo baaaare.... og vips var det på tide å race hjemover. Det med å få ulike barn er ganske rart. Snodig at 2 kan bli så utrolig ulike. De 2 eldste hos meg er som natt og dag de også. Men det rare er han minstesen. Han er helt midt i mellom disse to han ) Så han binder liksom hele eventyret i sammen. Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå