Gå til innhold

Gammelt nytt, men likevel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og er flau oppover øra over enkeltes eksponeringstrang i nettsafumm som Facebook. Gaaaah.. Jeg skulle ikke ha logget meg på nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At enkelte føler for å eksponere seg selv ned til minste føflekk og annenhvert åndedrag er nå en sak. Verre med de som i tillegg må eksponere hele familien, halve bygda og alle ungene de noensinne har hatt befatning med. Har et par bekjente på Facebook som må ha scanna et stort antall familiealbum og legger ut bilder med ting som 50-årslaget til naboen i 1982.

Skrevet

Grem og gru. Pinlig.

Så noen som hadde lagt ut noen bilder fra 70-tallet. Det var litt gøy å se hvordan de så ut da, og det var vel mest for å vise fram hvor hippe de var.

Skrevet

Ja, fy skam seg å eksponere seg for mye. Det er komplett umulig å la slike grove overtramp passere i stillhet. Ugly bilder er et brudd på menneskerettighetene. Og å dele personlig informasjon med venner og kjente: Nei, fytterakker'n altså! Ta heller opp telefonen og ring samtlige og informer om dagsformen. Takke seg til upersonlig samfunn, ass.

Skrevet

Du kan legge ut alt og litt til om livet ditt på nett om du vil det, være så personlig at det drypper om det er det det står på. Men det er ikke sikkert søstra til naboen til venninna di synes det er ok at du legger ut et tiår av livshistorien hennes oppsummert i bilder på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...