Gå til innhold

Hvor lang tid har det tatt for dere å bli gravide???


lilletulla82

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid har det tatt for dere som er blitt gravide fra dere startet til dere fikk en postiv test?? Har aldri vært gravid, så jeg lurer veldig på hva som er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for alle svarene:) Neste prøveperiode starter for oss i dag. Håper veldig at det skal klaffe denne gangen (siste mulighet for å bli medlem av augustklubben). Lykke til til dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år på nr 2!!!

med nr 1 gikk det 4 mnd...

 

men nå tok det altså lang tid, pga cyster osv.. men nå satt spira på 1 pergo og en Pregnyl sprøyte.. tok testen nå på lørdag.. og den var POSITIV!! glad ja..

 

håper alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

er nok litt individuelt dette, men med meg:

nr 1 :4mnd

nr 2: prøvd over 2 år uten resultat enda...e i prøvinga

 

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så priviligert at jeg nesten synes det er urettferdig:

 

Nr 1 satt på første forsøk (hadde sex en gang denne mnd). Nr 2 satt også på første forsøk, men endte dessverre med en ma i 12. uke. Ble gravid med nr 3 på første mulige forsøk etter aborten, og nå er jeg gravid for fjerde gang, med et barn som ikke var planlagt. Brukte ikke prevensjon, men hoppet på godt norsk av i svingen en gang...

 

Dette skal jo ikke være mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-ring slutten av august i år, testet positiv 2 desember :):):):):) Så tok heldigvis ikke så lang tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang hadde vi sex 3 ganger så en av de gangene med datteren vår og nå andre gang satt det på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her gikk det ca et halvt år fra jeg slutta på pilla til jeg ble gravid.

Det skal sies at vi ikke prøvde så hardt til å begynne med.. Eller... dvs... Ikke bevisst... Etter et par måneder begynte vi å time samleie veldig slik at vi skulle ha mest mulig sjans for å bli gravide. Da det ikke fungerte etter tre måneders tid slutta jeg å tenke på sykluser og eggløsning og i det hele tatt... Og da satt spira! :) Så jeg har igrunn egentlig ikke peiling på når jeg hadde mensen sist... Bare sånn ca...

Men er utrolig gøy når den endelig sitter, selvom det forsåvidt har gått fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller, hadde sex en gang og var gravid! Nesten litt skremmende, men ser at jegg har vært utrolig heldig! Var forberedt på at det ville ta laaang tid!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...