Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hipp hipp hurra for deg som fyller år i dag! Du fortjener det beste av det beste og er imponerende tøff som får til de målene du setter deg:-) Håper dagen blir flott! Bursdagsklemmer fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Tusen takk, kjære deg! Bursdagen startet egentlig med å være sur... Veiedag på tirsdager... Vekta rikker seg ikke uansett hva jeg gjør! Men i dag har jeg tenkt til å spise kake!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Ja vet du hva, såklart du skal spise kake med god samvittighet idag! Du har vært så knallflink og standhaftig at litt slækk må du nå gi deg selv:-) Kos deg masse med kake du:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Grattis med dagen!!! Kos deg med kake!!!! For kroppen din har bare en miste-vekt-pause, den har mistet mye og nå trenger den å stabilisere seg.... før den forstår at det er trygt å miste mer. Kos deg på bursdagen, hipp hipp hurra!!
allerhelstNorge Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Hipp hurra for deg som har bursdag i dag! Kos deg med supe samvittighet og verdens beste kake...... Og vips skal du se om ikke du jammen får en bursdagspresang på vekta neste uke:) Klem og kos
Karomamma Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 JAAAAA, HIPP HURRA for deg, tonetrollet!!! Kose deg på dagen og hiv innpå med kake!! Du er flink Tenk at det er to år siden vi hadde det store blinddatedibtreffet på Aker Brygge
Babyonboard ;-) Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Grattis på dagen, Tonetrollet ;-) Stoooor kjempediger klem fra oss
Gummelillan Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Gratulerer med dagen Trollet!!!!! Må da skjønne at bursdag ikke er noe veiedag da ;-) Kos deg med kake du. Finnes fryktelig mange andre dager man kan gjøre kjipe ting. Håper du har hatt en flott dag, mye bedre enn starten skulle tilsi!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Gratulerer med dagen ))))))))))) Pause fra veing i dag ! Klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Bakte 3 stk lavkarbokaker (men slett ikke lavfett...) og smakte på alle tre,,, Tusen takk for hyggelige hilsener alle sammen!!! Jeg er kjempelei meg for at jeg ikke får vært med til tirsdag!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Gratulerer med vel overstått bursdag :0)
Gjest Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 Å gurimeg da! Jeg har ikke sett det!!! Gratulerer med vell overstått bursdag! Å en forsinka bursdagsklem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå