Meg0373 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei :-) Jeg var på ul i går, etter å ha vært der for 10 dagersiden. For ti dager siden var det bare en plommesekk, og legen var skeptisk. Jeg trodde selv da at jeg var 6uker på vei. Legen mente jeg toppen kunne være 4 uker. I går så jeg et lite hjerte som slo!!! D var så godt. Han satte meg tilbake 1,5 uke, og er således i uke 6 nå. Hcg en min var for ti dager siden på 2860. Fortvil ikke dere m plommesekk. D kan gå bra likevel. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå