Løvetassen Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg har testet hver dag siden dag 10 i syklusen. Etter mine bereginger skulle jeg gått en pisitiv test i dag(dag 14), men den er fortsatt negativ. Kan det hende jeg plutselig hende at jeg ikke får EL en måned..? Hva ville dere i tilfelle gjort da?
Løvetassen Skrevet 18. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2008 Beklager mange skrivefeil..gikk litt fort det der..
Lovemelikeyoudo Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 jeg har lest litt angående EL på nettet. Noe av det jeg leste var at du kan ha hatt EL uten at det har slått ut på testene . Dette pgs hvis du kun tester på morgenen, og får negativ test, kunne du fått utslag om du testet senere på dagen/kvelden. De beste tidspunktet er å teste mellom 10-20 og gjerne to ganger per dag!
Lovemelikeyoudo Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 du skal også beregne EL etter den lengste syklusen. Du kan også ikke få El en mnd, men det er visst sjeldent
Løvetassen Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Ok, tusen takk! Håper det ikke blir sånn at jeg plutselig ikke får eggløsninger altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå