crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ringte for å avlyse timen jeg har neste uke, kommer noe jobb i veien. Da sier hun "du høres sliten ut" jeg svarer at ja det er jeg, Neste time skal vi diskutere arbeidssituasjonen din sier hun. du kan ikke holde på sånn... har ei aktiv jent på 16 mnd, pusser opp hus, bekkenløsning så det holder, kvalm, trøtt og fikk det lasset med arbeid i går på pulten.... så jeg hørtes sikker helt avdanka ut.... Det er godt at en slipper å gå på veggen før noen tar affære:) She is a keeper...
juliogdesember Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Da er vi to som har en fantastisk jordmor. Hun stiller opp å hører på meg uansett hva jeg spør om. Det er så godt føle at jeg blir godt ivaretatt. Vi er heldige :-)
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Ja helt utrolig!! det beste er at jeg bor på en liten plas (1500 innbyggere i kommunen) så det er kun ett alternativ, ellers blir det fødeavd. 4 mil unna. Flaks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå