Gå til innhold

Sender alle julekort med bilder av barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe tradisjon for å sende julekort. Får noen hver jul og det er utelukkende med bilder av barn på. Bare jeg som synes det er litt klamt å plutselig begynne å sende nå? "Se så søt baby jeg har" likssom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sendte ikke kort før vi fikk barn. Sender bare til de som sender til oss, og gamle tanter og onkler som setter prise på det.

Skrevet

Sender bilder av barna ja..noe vi har gjort heeelt siden vi fikk nr 1...

Sååå koselig, og vi får masse tilbakemeldinger fra gamle tanter og onkler som ikke har sett barna på en evighet..:)

Skrevet

Vi sendte vanlige julekort før vi fikk barn og etter har vi sendt julebrev =)) Kort om hva som har skjedd siste året med flere bilder av ungene som vi lager selv. Vi skriver ikke så mye heller så det er ikke lange avhandlinger om oss og ting og tang. Jeg elsker å få slike julebrev selv og har bare fått positive tilbakemeldinger på det =))

Skrevet

Vi har sendt julekort i årevis, og etter at vi fikk barn ble snuppen et flott motiv å ha på kortet. Før det sendte vi sånne med bilder av nisser eller andre julemotiv på.

Skrevet

Vi har sendt julekort i år før vi fikk barn. Da sendte vi med julemotiv slike kjøpe i butikken kort. Nå så lager vi kort (jeg ivrig scrapper) og så setter vi inn bilde av oss alle 3 =)

Skrevet

Jeg har ikke noe serlig sans for julekort med unger på selv, derfor kjøper jeg vanlige kort i butikken. Jeg liker det bedre.

Skrevet

Sender ikke julekort i det hele tatt...kjip? Hehehe..men bruker å ta en telefonrunde til familie og venner og ønske god jul. Synes det er minst like koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...