Gå til innhold

Fleire med termin denne veka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutseleg gått opp for meg at det er temin denne veka. Er 40 veker i dag men kan nestan ikkje tru det. Forma er uforskamma bra. Blir "aldri" fødsel her i næraste framtid... trur eg.... hehe. I dag skal eg ha bakedag tenkte eg. Er det andre med termin denne veka? Korleis går det med dykk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin på lørdag nå, og syns egentlig det er utrolig at det er så kort tid igjen! Jeg er i veldig god form heldigvis, men har vært plaget med mye kynnere og nedpress lenge, pluss at jeg fikk førstemann i uke 36, så derfor har alle vært så sikre på at jeg kom til å få litt tidligere denne gangen også. Merker at jeg begynner å bli rimelig utålmodig nå ja, skal bli godt å endelig få møte den lille =)

Skrevet

Jeg har termin søndag.

Var på kontroll igår og symfysemålet hadde gått ned (sannsynligvis livmora som hadde sunket, men de ville sjekke ekstra nøye). Fikk CTG og UL. Babyen var visst 14% under gjennomsnitt, men det var ikke noe farlig, alt så bra ut:) Når de sjekket la jeg merke til at det stod 4.desember på UL skjermen, så det er kanskje når babyen er "ferdig" utfra normal vekt (spurte ikke)..hehe..

Har uansett gått lenge med følelsen at jeg kommer til å gå over termin...så vi får bare vente å se...

Skrevet

Termin på søndag jeg også :) Skal til JM klokken tre idag, så blir spennende å se hva ho har å si om symfysemål osv. Kjenner tidvis litt mindre liv - så tenkte å høre om det også.. Blir spennende å se når og hvordan fødselen starter! Samboeren min spør hver dag nå: Skjer det noe nå? Kommer`n ikke snart? Nå må det jo skje snart? hehe.. Så han er veldig spent han også. Han jobber en time bort fra sykehuset, så han er litt stressa på akkurat det da - men det går nok greit ;)

Skrevet

Mens termin idag =)

Men jeg tror ikke det skjer noe på en stund..hehe..!

Skrevet

Ingen som trur på fødsel med det første nei, hehe, det vil liksom vere for godt til å vere sant:-)

Må innrømme at eg prøver det meste av kjerringråd for tida, men det er vist ikkje noko som "bit på" denne magen. Har vel ein liten stabukk inni der som ikkje lar seg forstyrra før han vil. Uansprett: lykke til til oss:-) Måtte det bli lette og lystige fødslar på oss denne veka!!

Skrevet

Heihei:-)

Jeg har termin til fredag og her også er det rimelig rolig,hehe..Og jeg som trodde jeg kom mange daaager før termin:P

Har gått med modningsrier i over tre uker,så kommer vel ikke til å skjønne bære når det plutselig kommer til å gjøre kjempevondt!

Noen fler østfoldinger som skal føde på SØF?

Skrevet

Jeg hadde termin i går, og er herved i overtidsklubben...Hadde aldri trodd at jeg skulle føde over termin, da førstemann kom før tiden...Men det har tydeligvis ikke noe å si..

Heldigvis har slimproppen gått i dag, så det er vel noe på gang snart får jeg håpe..

Hvor skal dere føde? Noen som skal på Riksen?

Skrevet

Hei på dere! Melder meg inn her, med termin i morgen :o) Og jeg som trodde at jeg kanskje skulle føde før tiden denne gangen - særlig!!! Må si jeg misunner dere som er i toppform litt, nyt dagene nå! Jeg har også gått med modningsrier i 2,5 uke, og føler meg temmelig sliten da nattesøvnen er i ferd med å utebli fullstendig. Sover en del på dagtid mens eldstemann er i barnehagen, men blir liksom ikke helt det samme det... Hadde tegningsblødning i natt og i dag, så kanskje, kanskje snart?? Håpe, håpe :o) Håper på mange positive fødselsopplevelser for oss med termin denne uka - tvi, tvi!!

Skrevet

Har termin til lørdag jeg og, trodde jeg skulle føde lenge før men det skjedde altså ikke...han kommer vel når han er klar :) Har hatt endel vonde kynnere, men hodet er ikke festet og ingen blødninger. Tviler liksom på at noe vil skje i det hele tatt... Skal føde på UNN, Tromsø. Noen andre??

Skrevet

Har termin mandag, formen er helt jævlig!! ingen overskudd, mye vann i kroppen, mistet følelsen i blandt annet en finger. sinnsykt nedpress, har hovnet opp i hele underlivet og er kjempe lei!!!! trodde også jg skulle føde tidligere da første kom 8 dager før men ser ikke slik ut.

Skrevet

Eg har termin idag, og har ikke fått noe baby enda... Slimproppen gikk nett så da er vi hvertfall et steg nærmere... Men med første mann så gikk det faktisk to uker fra slimproppen gikk til han var ute!

Formen min er vel så som så! Har store problem å gå, pga bekkenløsning som kom helt plutselig nå fordi hun har sunket så langt ned...

Ellers er eg bra.. Føler meg på en måte mer opplagt enn tidligere, samtidig som eg synest det er veldig godt å få sove litt xtra på dagen når sambo er på jobb, og sønnen min i bhg!

Men tror ikke det blir noe fødsel nærmeste fremtid her heller.. :-( begynner å bli litt utålmodig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...