Gå til innhold

Jeg er gravid!!! Her er min "oppskrift" og symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! Positiv test i dag, på ikm. Er selvfølgelig i lykkerus og tenkte jeg kunne dele min erfaring med å bli gravid og symptomene uka før ikm.

Gravid:

Både denne og forrige gang jeg ble gravid, har vi hatt sex på første dag med positiv EL-test. Jeg har ikke testet videre etter at jeg har fått positiv test, så jeg vet ikke om den er positiv i flere dager. Men den dagen jeg får positiv EL test stemmer godt i forhold til ikm. Nøyaktig 14 dager før. På seks måneder er det kun to pp-er at vi har fått timet det sånn at vi har hatt sex akkurat den dagen EL-testen er positiv - og de to gangene har jeg blitt gravid (den ene endte i MA). De andre gangene har vi hatt sex før og etter, men altså ikke på selve dagen.

Denne gangen hadde jeg faktisk ikke sex før EL så jeg vet at det er den gangen det må ha klaffet.

Og så symptomene:

Var egentlig overbevist om at det ikke hadde klaffet denne måneden for jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt før åtte dager før ikm.

Dag 8-7 før ikm: mase rumling i magen. Litt kvalm midt på dagen, særlig når jeg kjører bil.

Dag 6-4 før ikm: murring i mage og rygg. Luft i magen.

Dag 3-1 før ikm: kvalm, særlig midt på dagen. murring i mage og rygg. Litt stikkinger i livmorområdet.

IKM-dagen: Positiv test :-)

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!

Lykke til til alle dere andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Har 1 uke igjen til IKM jeg, så blir en laaaang uke :-)

Lykke til og kos deg masse med magen :-)

Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Ååååå, så moro!!!

Gratulerer så masse!!! *misunnelig*

Nyt den koselige tiden framover med magen, og lykke til :o)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonene!

Sender babystøv til dere alle sammen :-)

++++++++++++++++++++++++++++++

Skrevet

Gratulerer!Håper det går bra for deg og babyen din denne gangen!Jeg hadde en Ma i nov-07 men har ikke vært klar for ny prøving før nå.Vår første pp nå i nov.Har fått mensen,så håper på "bolle i ovnen"hehe i desember i stedet!

Skrevet

Gratulerer så masse:) Må være en helt fantastisk følelse:):) Er ny her og prøver å bli graid for første gang. Blir 30 i januar så syntes det er på tide. Men det har liskom ikke passet før pga endel sykdom og før det igjen utdanning. Har en betennelse på tynntarmen og ar derfor brukt endel medisniner. Har fått klarsignal av legen å bli gravid selv om jeg står på en type medisin. så er veldg spent på formen hvis jeg blir gravid!!! Jeg tenker det kan være det samme om jeg er litt redusert barne jeg blir gravid!!!! Har ikke prøvd så lenge men har testet noen ganger og da var det negativt.

Hva mener dere med IKM? Har tatt EL test og syntes den virker litt usikker. Når jeg føler selv at jeg har EL så viser testen negativt resultat..... Har nå prøvd ca annenhver i ca to uker og håpet at vi treffe på den måten..... Blir spennende å se. Er endel kvalm og oppblåst i magen og trøtt/sliten, men det kan også være den sykdommen jeg har. :S

Skrevet

Gratulerer sååååå mye =)

Jeg håper jeg snart kommer etter inn på 1 tri =)

Lykke, lykke til!!!!

Klems

Skrevet

gratulerer, birma;-)

jeg testet neg. idag, og føler tanta kommer imorgen, men jeg skal følge oppskriften din og komme etter neste pp;-)

lykke til, håper spiren sitter 9 mnd!!!!

Skrevet

Diamanda Galas: du trenger nok ikke min oppskrift :-) Når du greide å bli gravid seks dager før EL sist,så er du nok litt mer fruktbar enn meg....

Har du fått mensen i dag? Det er jo fortsatt håp. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før på dag 4 eller 5 etter IKM.

LYKKE TIL!

Skrevet

Så heldig du er, gratulerer så mye:)Har ikm i dag jeg også men neg test så da er det bare å vente på tr...:( håper det klaffer neste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...