Gå til innhold

Sover barna mer urolig i 5-6 mndr`s alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla her våkner oftere på nettene nå enn før...og i 4-5 tiden så er hun ganske så våken og vil prate en hel del..Hun tar ikke smokk så det er vanskelig å få henne til å sovne igjen..

Noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er min erfaring også ...

og sakte men sikkert går det seg til slik at de faller inn i normal døgnrytme igjen. Vi gjorde i hvertfall ikke noe spes. for å "rydde opp" i sovingen. Men min lille fikk mat på natta frem til ca 8 mnd, så hos oss hjalp det til å få roet ham når han våknet i 4-5 tida.

Skrevet

Ikke uvanlig nei, vet om flere som har hvert sånn.

Min gutt begynte mye tidligere, men han var tidlig ute med utviklingen også. De sier det at når barn lærer seg mye, kan det gå ut over søvnen og de kan bli urolige

Skrevet

Vi har det sånn for tida vi og.. Snupp våkner og vet ikke om hun er sulten, sinna, trøtt, våken, glad, sur, vil ha kos, vil IKKE ha kos...ja..hehe..så vi har hatt morsomme netter den siste måneden!

Jeg har innført grøt og middagssmaksprøve på dagtid, og nå har hun sovet betraktelig bedre de to siste nettene. Håper det hjelper med mer næring!

Skrevet

Dette lurte jeg og på, så flott at du tok det opp:)

Min lille gutt sov natta gjennom en periode, men nå våkner han en gang i løpet av natta. Er ikke alltid han vil ha mat og ikke alltid sutten funker.

Men kan det ha noe med tenner å gjøre? Han får en tann nå og det er i grunn iforbindelse med det han er urolig.

Skrevet

Her gav det seg aldri igjen.

Lillebop på halvannet år begynte å tulle om nettene da hun var fem mnd, og vi sliter med det fortsatt;) Før den alderen anså jeg meg selv som veldig heldig som hadde en slik sovekjær liten baby...

Skrevet

hm...så godt at vi ikke er alene da..he he..jeg kan le nå men er sinnsykt trøtt på natta når vi er våkne...men heldigvis så er det ofte bare en periode før det forandrer seg:-)) Tulla er så forventningsfull når hun våkner midt på natten og syns det er litt rart når vi er så rolige..he he..ser på oss med store øyne å prater i nitti:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...