Gå til innhold

Da har spøkelsene mine våknet igjen:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev om det her for en stund siden, da det skjedde masse forskjellig i leiligheten våres. Hadde en dame her som renset leiligheten, og etter det har det vært rolig. Bor i et gammelt gamlehjem, og leiligheten vi har har vi fått vite at var der de oppbevarte de som døde før de ble kjørt vekk...

I går kveld begynte den ene raden med lys på kjøkkenet å skru seg av. Dette skjedde mye før også. Vi skrur lysene på, og de skrur seg av etter noen minutter. Har hatt flere elektrikere her, for å se om det er noe galt. Men det er det ikke.

Idag da sambo skulle dra på jobb, går han ut i gangen, og der er det helt mørkt. Lyset står alltid på der. Pæra hadde ikke gått, det var bare å skru det på igjen.

Utgangsdøren er åpen. Denne sjekker vi når vi legger oss, selv om den alltid er låst.

Siden døren var åpen og lyset var skrudd av, gikk vi inn til lillemor for å se hvordan det var med henne. Der står lyset på fult!

Hun har sengen på en annen vegg en lysbryteren, og kommer seg ikke ut av sengen.

Skikkelig gåsehud dag idag:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare forglemmelser og tilfeldigheter:-) Tror du virkelig på spøkelser?

Skrevet

Jeg tror på spøkelser :)

Uff så ekkelt.. Jeg hadde bedt henne dama som hjalp forrige gang om å komme igjen! Jeg hadde blitt vettskremt hadde det skjedd noe hjemme hos meg!!

Skrevet

Uggent opplegg! Tydeligvis noen som liker lys dette... Var det dyrt å få "renset" leiligheten? Kanskje du skulle gjøre det en gang til?

Skrevet

Har akkurat snakket med henne igjen, og hun skal komme tilbake imorgen.. Vanligvis koster det fra 3000kr. Men hun vi har hatt her er en venninne av moren til en venninnne av meg, så jeg betaler ingenting.... Blir spennende å se hva hun sier imorgen!

Skrevet

Oj det var dyrt!! Godt hun kan hjelpe gratis da. Håper hun kan hjelpe dere! Gi oss tilbakemelding om hvordan det gikk da :)

Skrevet

Grøsser! For man glemmer jo ikke at man har fullt lys på barnerommet når de små sover. Det hadde nå aldri skjedd her. Tøft at dere tør å bo de synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...