Gå til innhold

Er så lei av syke barn nå.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ha fri fra jobben igjen i dag, etter 3 dager sykdomsfrie (og derfor på jobb og bhg) fordi lillebror på 18 mnd fikk høy feber i natt. Virker ikke som han har så mye nå, og jeg håper det vare var denne ene greia. Men det var ikke mye moro å ringe på jobb i morges å si jeg måtte være hjemme med sykt barn, igjen.....

Vi er veldig flinke til å bytte på å være hjemme, men i dag var det vanskelig for gubben å være hjemme, så få han ta det i morgen hvis det blir mer feber.... Hvis ikke er det uansett hans tur neste gang =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra dere kan dele på det! Jeg er også hjemme med sykt barn, men det er første gang siden i mars. Husker det første barnehageåret på begge gutta med gru, enten var de syke, eller så var vi det sjøl. Sånn er det vel å bygge opp et immunforsvar.

Prøv å ikke tenke på jobben, og heller kos deg med ungen din. Her sitter junior og løser kryssord (han er ganske stor), mens jeg løper litt til og fra.

Skrevet

Dette er jo 1 året til lillebror og 2 året til storebror, så jeg skal vel ikke klage, men får jo dårlig samvittighet når jeg vet det er 2 andre på jobb som også er syke =)

Men det skal sies at jeg ikke har vært mye borte pga sykdom selv siden jeg begynte i januar i fjor....

God bedring til gutten din =))

Min løper rundt her mellom kjøkken (vannflaske) og stua (bokstavkjeks)

Skrevet

Var heime i 3 dagar forige uke med jenta mi og feber, ga seg da heldigvis. Men me hadde ein runde i juni, ho var vel ei uke i bhg i juni......resten heime, på sjukehuset og hos dagmamma når ho var frisk men når mor bestemte at ho skulle få nokon dagar hos dagmamma for å få ein mjuk overgang.

Har heldigvis sleppe "lett" unna til nå i høst/vinter.

Skrevet

Er hjemme med minsta på 2 år i dag pga snørr og feber.

Har vært heldige egentlig, for begge har vært lite syke så langt i år (men, husker med skrekk og gru første barnehageåret til eldste). Håper det første året i bhg ikke blir så ille med minsta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...