solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Måtte ha fri fra jobben igjen i dag, etter 3 dager sykdomsfrie (og derfor på jobb og bhg) fordi lillebror på 18 mnd fikk høy feber i natt. Virker ikke som han har så mye nå, og jeg håper det vare var denne ene greia. Men det var ikke mye moro å ringe på jobb i morges å si jeg måtte være hjemme med sykt barn, igjen..... Vi er veldig flinke til å bytte på å være hjemme, men i dag var det vanskelig for gubben å være hjemme, så få han ta det i morgen hvis det blir mer feber.... Hvis ikke er det uansett hans tur neste gang =))
solemio Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Bra dere kan dele på det! Jeg er også hjemme med sykt barn, men det er første gang siden i mars. Husker det første barnehageåret på begge gutta med gru, enten var de syke, eller så var vi det sjøl. Sånn er det vel å bygge opp et immunforsvar. Prøv å ikke tenke på jobben, og heller kos deg med ungen din. Her sitter junior og løser kryssord (han er ganske stor), mens jeg løper litt til og fra.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Dette er jo 1 året til lillebror og 2 året til storebror, så jeg skal vel ikke klage, men får jo dårlig samvittighet når jeg vet det er 2 andre på jobb som også er syke =) Men det skal sies at jeg ikke har vært mye borte pga sykdom selv siden jeg begynte i januar i fjor.... God bedring til gutten din =)) Min løper rundt her mellom kjøkken (vannflaske) og stua (bokstavkjeks)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Var heime i 3 dagar forige uke med jenta mi og feber, ga seg da heldigvis. Men me hadde ein runde i juni, ho var vel ei uke i bhg i juni......resten heime, på sjukehuset og hos dagmamma når ho var frisk men når mor bestemte at ho skulle få nokon dagar hos dagmamma for å få ein mjuk overgang. Har heldigvis sleppe "lett" unna til nå i høst/vinter.
Honningmelon Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Er hjemme med minsta på 2 år i dag pga snørr og feber. Har vært heldige egentlig, for begge har vært lite syke så langt i år (men, husker med skrekk og gru første barnehageåret til eldste). Håper det første året i bhg ikke blir så ille med minsta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå