Gå til innhold

Vi har kjøpt vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten litt skrekkblanda fryd, men veldig gøy å begynne å kjøpe inn til babyen også da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, så heldig du er:)

Vi har alt fra før vi, eneste som mangler er en ny madrass til senga og en ny badebalje. Husker godt hvor spennende, gøy og hvor mye det kriblet i magen da jeg gikk og handlet inn til vi skulle få snuppa. Trillet rundt på vogna i stua, monterte sammen senga flere uker før termin og redde opp, måtte vaske alt en gang til for at det skulle være nyvasket til hun kom.

Nå har babysengen stått inne på rommet vårt i flere uker alt, men det er fordi snuppa har fått "stor-jenteseng" og jeg ikke synes det er vits å demontere grindsengen. Er riktig nok 3 mnd igjen til termin, men den står fint der den står. 3 mnd går ganske fort så....

Skrevet

Hehe! Ja her også står sprinkelsenga og venter. Tenkte det var best å bruke god tid til å venne "storebror" til gutesenga. Men det var jo greit første natta det:) Så no har den stått der i 2 mnd, og det er fortsatt 2,5 til termin.

Då vi venta på vogna til førstemann var vi ute i goooood tid, trur bestilde den i oktober (termin i mars) Men vogna kom først den dagen fødselen starta, 1 veke på overtid. Så noke prøvetrilling rakk ikkje vi.

Denne gangen har vi kjøpt ei søskenvogn som gulla skal dele, og har starta å sortere klede, veit ikkje heilt kva vi skal gjere om det vert jente, vi har så utrulig mykje flotte gutekle.....

Åh, kjende plutselig kor eg gles meg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...